Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. június 24., csütörtök

Uj weblap

Nem nagyon akarjak a joomlasok halvany jelet sem mutatni annak, hogy vissza akarnak szolgaltatni a weblapomat, de mar nem is erdekel. Csillanak es Zolinak koszonhetoen (akik oktoberben jonnek Phoenixbe es mar nagyon varjuk oket!!!) sikerult venni domain nevet es tarhelyet, es ha eleg szorgalom lesz bennem, akkor 2 het mulva meglesz az uj Arizona Magyarul weblap, amibe senki nem fog belemaszni rajtam kivul. Vegre....
Derfelnek koszonhetoen pedig sikerul lementegetni a netrol az eltunt oldalon maradt szovegeket, ugyhogy mar merges sem vagyok....sok melo lesz, de meglesz minden szerencsere. Koszi!!Sokat segitettel!
Koszonom a tanacsokat es a segitsegeket! Aranyosak vagytok hogy irtatok es segitettetek, probaltatok segiteni!

2 megjegyzés:

  1. Tiszteletre melto ,hogy mennyit nyugolsz , nem keves idot es energiat fektetsz bele egy olyan dologba amibol neked kozvetlen hasznod nincs.En is latogattam a honlapodat de ez a blog jobban tetszik.Szerintem jobban atjon az "amerikai eleterzes" ugy,hogy leirod a minden napjaid mint egy valamivel hivatalosabb oldalon.Mindenestre kitartast es sok sikert kivannok a bloghoz es az oldalhoz is.
    Udv Bartos Istvan

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!
    Igen, az "amerikai életérzés" szerintem is jobban átjön itt, de van aki nem rám kiváncsi, hanem ahogy irtad a "hivatalosabb" dolgokra. Igy mindenki megtalálja amit keres, ha Arizona érdekli. A "hivatalos" és a "nem hivatalos" részét is a dolognak.:):)

    VálaszTörlés