Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. június 28., hétfő

Fotókban a mai napunk

Kezdem azzal, hogy milyen dolgokat találnak ki manapság az emberek..hihetetlen...a cicáknak "macskaszökökút" hogy több vizet igyanak. Ma vettünk, 20$. Már elöre elképzeltem hogy fog Ramses pancsolni benne, merthogy Bastet utálja a vizet, mégis Bastet az, aki több figyelmet szentel neki, nem Ramses.
Béka, szájából folyik a viz.
És ilyen nálunk egy asztaldisz...egyenesen Sziámból:

És hogy mit fogott ma ez az "asztaldisz" az erkélyen??
Azt hittem átharapta szegény csurit, de szerencsére ugy tünt semmi komoly baja nem lett, a tollai megvédhették a cicafogtól. Elengedtem, "bicegve" de elrepült.
Fotoztam délibábot is a 74-esen Wickenburg felé:

És még tájkép

Hogy hol jártunk? Nem, nem kirándultunk, csak elmentünk a boltba kaját és egyebeket venni.
Ez pedig csak úgy, mert szeretem öket, Ramses és Bastet:

4 megjegyzés:

  1. Macskaszökőkút a mi macskáinknak se ártana. Valamiért mindig a fürdőkád csöpögő csapjánál isznak, nem a vizestáljukból.

    VálaszTörlés
  2. Milyen zöld, élő a táj. Pedig most van nyár, 40+ fok meleg, és mégis.

    Nekem tetszik.

    derfel

    VálaszTörlés
  3. :)Azóta cicuk állandóan ezen "ülnek" nagyon szeretik.Még jó hogy meleg van, ha az erkélyajtót kinyitjuk pár perc alatt felszáradt az a néhány hektoliter viz amit kipancsolnak a szönyegre :):):):):)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon édesek. :)
    Üdv Tibi

    VálaszTörlés