Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. március 3., szerda

Ilyen a Grand Canyon amikor hó boritja

Iiigen, ide is Tibivel mentem, mert anyós koma túl hosszúnak vélte a 3 órás autóutat és elég korán is keltünk, Pisti pedig dolgozott sajnos. Most láttam a kanyont először hóval boritva . Legalább olyan szép mint nyáron. Örültként viselkedtünk, vagy legalább is én....de jól esett....és a hömérséklet különbség is érdekes volt, hisz itt Phoenixben napoztunk elözö nap, aztán mindössze másfél órás autóút után hófedte tájakon fotozkodtunk.

Flagstaff magasságában megálltunk egy szendvics és egy foto erejéig, itt már vacogás volt.
A Grand Canyon Nemzeti Park bejáratától néhány mérföldre megálltunk, innen sas repített minket a szurdokhoz:
Repülögép múzeum elött:
És íme, Niki újra a kanyonban virít:

És ezúttal Tibi is....
Nem, ez nem tízéves koromban készült, már 27 vagyok! Tudom, a látottak alapján nehéz elhinni, de igy van....Igen, örültem a hónak, de öszintén szólva elég is volt annyi......jó volt hazajönni a melegbe..
Gyönyörű ugye????
Ne bántsd a kígyókat......na ez jópofa.....méghogy én ne bántsam öket.....hmmm....
Szépségességes...
Itt próbáltam felnöttként viselkedni..


Na tessék....foglalj helyet a padon...ha nem látnád, ott van valahol a hó alatt...
A Desert View Pointnál:
Ismét eröt vett rajtam gyermeteg énem.....Teljesen normális vagyok, csak jól éreztem magam......hidd el.....
Nem akart aranyeret, csak a foto pillanatáig ült a padon....
De ne higyjétek hogy ö volt a gonosz....mielött elindult felém azzal a hógolyóval, kapott a nyakába egyet.....he he he....
Jó volt, és remélem nemsokára a családunk többi tagjával is bulizhatunk majd egyet a kanyonban!!

1 megjegyzés: