Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. március 6., szombat

Őrült amcsi liba a volánnál

Ma vásárlásból hazafele jövet rémísztö dolog történt velem....kezdö soför vagyok, de szerintem egy tapasztaltban is megállt volna az ütő...

A jobb szélső sávban jöttem egy keresztezödés felé, a keresztezödés elötti üzlet felöl jobbról hajtott kifelé egy nö egy pick-up track-kal, de megállt persze ahogy kell, én pedig nyugodtan hajtottam felé. Amikor azonban már csak néhány méterre voltam elötte, a hangsúlyoznám hogy SZŐKE HOSSZÚ HAJÚ negyvenes nő fogta magát és kihajtott elém az útra, s közben felém sem nézett, csak a másik oldalra bámult s közben csevegett a barátnőjével aki mellette ült. 
Ekkor már egészen közel voltam hozzá, hirtelen beletapostam a fékbe mint még soha, épphogy elkerültem az ütközést. 
Hihetetlen kuVaanyázásba és örjöngésbe kezdtem, mindenem remegett mint a fene, ráültem volna a dudára is nyomban, ha tudtam volna hol van...hehe...na mindegy....mondom kezdö vagyok. Még sosem kellett a duda de nem ott van ahol más autókon általában látni szoktam az biztos mert akkor ezen is megtaláltam volna.

Mindenesetre a gyomrom a torkomban volt, a szivem a seggemben és remegett még a fülem is.


A nöci egy pillanatra felémnézett meglepödve, aztán mosolygott egyet a barátnöjére és továbbhajtott, át előttem keresztben. Na akkor talán még idegesebb lettem mint elötte. A rohadt pofátlan üresfejű ribanc egy integetéssel sem jelezte volna hogy bocsi hülye voltam vagy valami.


Még akkor is remegtem amikor hazaértem. Hihetetlen hogy ilyet kiengednek az útra!!!!

És nap mint nap látok ilyen öntörvényű sofőröket. 55-ös táblánál én 60-nal megyek és még nekem villog hogy menyjek már, mit csigázok (nem tudott megelőzni), még én érezzem magam letolva hogy milyen lassú vagyok. Na aztán ahogy megelőzött csak abban reménykedtem hogy épp sebességmérés lesz arrafele, de nem volt....
A másik meg dupla záróvonalon szintén a megengedett sebesség duplájával elöz meg, aztán az elöttem lévö utánfutósat is, de azt már úgy, hogy nem sürün törödött a szemben jövö HÁROM kamionnal. Szegény utánfutós eléggé megrémülhetett, mert jól belelépett a fékbe, nehogy ez az idióta a motorháztetején kössön ki. Azt ne is mondjam, hogy az illetövel találkoztam a következő piros lámpánál.....nnna.....mire jó ez???

Hogy mi a véleményem ezekröl a sofőrökről? Őszintén szólva ha megdöglene még taposnék is rajta néhányat miközben folyna a könny a szememből a röhögéstől, nagyívben kakálok arra hogy mi lesz vele. Az viszont kissé felháborít, hogy az ilyen fenékfejek az én és a családom életét is kockáztatják! Annyi ilyen hír van a tv-ben! Piroson áthajt, semmi baja nem lesz, de az autóban aminek nekiment, meghalt egy nő a két kisgyerekével együtt. Ez pl tavaly nyáron történt itt nem messze a városban. 21 év körüli srác discoból hazafele tartott részegen persze.....de sorolhatnám az efféle híreket.


Ezért van az, hogy a normálisnál ha lehet még óvatosabban hajtok a kereszteződésbe például. De mindenhol figyelek, mert nagyon nem bízom senkiben sem hogy megáll a pirosnál vagy hogy megadja az elsőbbséget. Pláne, hogy errefelé nem nagy divat az irányjelzés sem. Szerintem ezeknek az embereknek a nagy része azt se tudja hol van vagy hogy mire való. Erre is volt példa már néhányszor, úgy kacsázott előttem a pasi egyik sávból a másikba irányjelzés nélkül mintha a tesztpályán bólyákat kerülgetne és csöppet sem zavartatta magát hogy más is van az úttesten nem csak ő. Azért arra kíváncsi lennék, hogy mi zajlik le ilyenkor a fejében....szerintem kong az ürességtől.

Pár hónapja egy forumban olvastam, hogy egy magyar srác kért segitséget amerikai-magyaroktól, hogy intézzék el neki a büntetését, mert hogy őt gyorshajtásért megbüntették Flagstaff környékén jó sokra mert jóval túllépte a seb.határt, de nem akar fizetni. Nos, nem értem hogy az ilyen miért sír? 
Ha bedugod a kezed a krokodil szájába miért csodálkozol hogy nem kiscica nyalogatja meg????
IDIÓTA!

3 megjegyzés:

  1. Még jó hogy nem lett semmi bajod! Egyébként mindez itthon is megtörténik naponta , totál ugyanez megy az M0-áson.És még az mutogat be általában,aki nem tartja be a szabályokat...
    Felháborító,hogy az ilyenek veszélyeztetik azok életét,akik próbálnak normálisan közlekedni...

    VálaszTörlés
  2. Ez még nekem is furcsa volt először hogy gond nélkül kihajtanak eléd. Pedig nekem 10 éves jogsim van. A másik amit utálok bennük a seggedbe jönnek végig esőbe hóba abba nem gondolnak bele ha nekem fékezni kell akkor ő belém jön. Itt látszik hogy itt nem kell forgalomba vizsgát tenniük.

    VálaszTörlés
  3. Betty!
    Az a durva, hogy de!! Itt Arizonaban kell forgalomban is vizsgát tenni!! Mégis ilyen süketek! :D

    VálaszTörlés