Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. március 3., szerda

Néhány vicces pillanat

Ez a foto Carefree-ben készült, ott nézett szembe Tibi egy Gila Monsterrel. De ahogy az a képen látszik is, egész jól kijöttek egymással.....
Itt a lényeg ha feljebb nem látható:
És ime a kedvenc hegyem megmászásakor Tibinek problémája akadt a kaktuszokkal....

Ezekröl tudni kell, hogy igen fájdalmasan bele tudnak akaszkodni az emberbe egy halovány érintkezéskor is. Tibi nadrágját szó szerint a lábához tüzték a tüskék, és amikor probáltam lebányászni rola(nem a nadrágot, hanem a kaktuszokat..hehe) Akkor azok szépen végiggördültek a lábán, véres pöttyöcskéket hagyva maguk után. De Tibi férfiasan türte! Gratula Tibi!
És egy kis napozás a medencénél:

2 megjegyzés:

  1. Szia Niki!!
    Már láttam, a képeket két napja, de munkaidőben nem akartam írni...(rendes dolgozó vagyok:-D)
    Jajj, olyan jó lenne, ha itt is már harisnya nélkül és rövid nadrágban lehetne lenni...Ehhez képest visszatért a tél...
    Mi a helyzet a munkával? Keresel másikat vagy valami újabb tanulási lehetőséget? Biztos nem tudod rólam, de a középiskola egészségügyi volt, amibe jártam, de elég volt a gyakorlatokon részt venni, és tudtam, ez nem az én világom...Persze, az itteni viszonyok siralmasak a kintihez képest, a munkakörülmények, a megbecsülés, de úgyis tudod...Engem mostanság a cukrászat vonz(amúgy kétballábas vagyok a konyhában:-D, de lehet, pont ezért...), néztem, de csak Pesten van hétvégi képzés, egy éves iskola...
    A családból mások is meglátogatnak még? Az nagyon jó! S a barátnőd, ő mikor megy, mert emlékszem, írtad!
    Na, megyek, puszi!:-)))

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnék menni !!! :) Holnap indulok! :D Bár a Gila Monster nem vonz annyira ...
    Inkább minden más...A kaktuszokat is inkább messzebbről nézegetném...

    Szóval szívesen mennék...,kár,hogy nem tudok...

    VálaszTörlés