Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. március 23., kedd

Ramses eltünése

Ma Ramses cica igazán megrémitett. Minden alkalommal, mielött a mosogépet illetve a száritogépet bekapcsolom, megnézem, nem bujt-e bele valamelyik cica, nehogy kinyirjam szegénykéket. Ma is igy tettem. 
Ez után pedig mindig megkeresem öket a biztonság kedvéért, hogy lássam is mindkettöt, hogy megbizonyosodjak valoban nem másztak bele a gépekbe. Bastet ahogy szokott, az ágy alatt aludt, de Ramsest sehol sem találtam. Na akkor mosogép száritógép kikapcs, turkálás mint az örült. Azt hittem kiugrik a szivem a helyéröl, de Ramses nem volt a gépekben. Akkor továbbkerestem, de az egész lakást átkutatva, kiabálva neki sem találtam meg. akkor ujra benéztem az ágy alá a földön fekve, majd ellenkezö irányba pillantva mit látok a tvállvány alatt??????
Hát ezt:
Na tessék.....ott orditottam neki és meg sem mukkant...de amikor megláttam azt hittem felfalom ... annyira édes! Nem? Bebujt a plüssmacik közé és szunditott, gondolom a kiabálásomra nyithatta ki a szemét....

2 megjegyzés:

  1. Jesszus, még jó, hogy nem mászott be Ramses a mosogatógépbe, rágondolni is borzalmas!!!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez jóó....)Lehet,hogy azt gondolta,hogy a plüss állatok közt ő is annak tűnik majd?:)

    VálaszTörlés