Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. március 2., kedd

Kiürült a lakás... :(

Most értem vissza reptérröl, kivittem a géphez a családot. Hát, mit mondjak.....pontosan 1 hónapig voltak itt, jó volt, sok helyen jártunk, sokat nevettünk, jó volt hogy volt kihez szólni magyarul és jó volt hogy itt voltak. 
Most, ahogy hazaértem a reptérröl, benyitottam a lakásba és iszonyu csend és üresség fogadott... nagyon nem jó....
Még a cicák sem jöttek ki a szobájukból egy órán keresztül. Annyira megszoktam hogy itt vannak, hogy teljesen természetessé vált hogy sosem vagyok egyedül és most üres a lakás.
Remélem hamar visszaszokok a régi rendhez. Sajnálom hogy elmentek, de remélem nemsokára az én édesanyám, családom, barátnöm is itt lesz majd!
Holnaptól nekiállok a takaritásnak, rendezkedésnek, a weblapom és a blog frissitésének is, hétvégére remélhetöleg lesz már mit olvasni, fotokat nézegetni.
Hát, visszatérek az online világba!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszi a visszatérésnek, nagyon örülök neki, hogy ismét olvashatom tovább!
    Jan

    VálaszTörlés