Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. március 16., kedd

Beégtem a bugyimmal... :) :)

Régen égtem ekkorát.....
Tegnap délután kimostam a pullóveremet, amit aztán sietve kikaptam a száritógépből és vittem is magammal munkába. A pulcsi végig a kezemben volt ahogy a kocsiból kiszállva bementem a munkahelyemre. Letettem a többiek ruháihoz, és az egész éjjel ott is maradt, egészen addig, amig ma reggel fel nem vettem. Akkor lepődtem meg kicsit, ugyanis ahogy a pulcsit felemeltem, a szép csipkés tangám a pulcsimból kiesve leesett a földre. Szerencsére csak a román kolleganőm volt jelen, ő is csak akkor tudta meg hogy bugyi, amikor félig égve, félig vigyorogva felhívtam rá a figyelmét, gondolván, hogy már úgyis látta, hát csináljunk viccet belőle, ne maradjak szégyenben....

Elmeséltem neki a bugyim sztoriját is, miszerint tegnap délután, a száritógépben valószinüleg összeragadhatott a bugyim csipkéje a pullóverem cipzárjával, én pedig nagy siettemben ahogy kikaptam a pulcsit a száritóból, nem vettem észre...akkor azon kezdtem el nevetni, hogy az mekkora lett volna, ha a bugyi nem ilyen szolídan, hajnalban esik ki, hanem este műszakkezdéskor mindenki szeme láttára. Na az lett volna az igazi égés......

4 megjegyzés:

  1. szia veletlenul talaltam ezt az oldalt hat mit is mondjak beegtel de van ilyen mondjuk en inkabb elhallgatnam de te biztos aranyos csaj lehetsz hogy megosztod ezt az elményt az emberekkel mindenesetre kuldok neked londonbol egy puszit

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Véletlenül??? :D
    Hát, jókor hozott ide a véletlen...épp amikor a bugyimról írtam...hehe.....micsoda véletlen... :D

    VálaszTörlés
  3. :-) kepzeld el milyen lett volna, ha a pulcsidban indulsz el ugy, hogy nem veszed eszre a raragadt bugyit..."hopp, egy extravagans "kituzo" :-)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is ez jutott eszembe, mint Firenzének!:-) Mindenesetre majd máskor nézd át a pulcsikat...:-)

    VálaszTörlés