Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. március 22., hétfő

Forumom--segitek vagy okoskodok?

Érdekes dolog történt a forumomon. Annak aki nem látogatja, elmondom, hogy a forumom már a régi, Életünk Phoenixben oldalamon is létezett, más formában. Eredetileg azért készitettem, hogy ha valakinek kérdése van Arizonáról, az fel tudja tenni a kérdését. A forum viszont más irányt vett, föleg amióta az újabb, Arizona Magyarul oldalam létezik. 

Legtöbben nem Arizonáról, hanem az Államokban való letelepedésröl kérdeznek, így aztán a forumot kicsit átalakítottam, s nem Arizona, hanem Amerika forum lett, söt segitséget is kértem a válaszadáshoz az Amerikai Egyesült Államok blog tulajdonosától, Zolitól. Ezt azért, mert láttam, hogy ő igencsak tájékozott, minden téren, és mert én csak 1 éve vagyok itt, valamint hiába van itt a férjem, aki ugye 89 óta itt él, lehetnek olyan kérdések, amire Zoli pontosabb választ tud adni, pláne ha a kérdés a keleti partra vonatkozik. 

Egyszóval a válaszaim amikre én nem tudok biztos és pontos választ adni (mert ugye elég sok van ilyen) az vagy a férjemtöl származik, vagy természetesen az Amerikai Nagykövetség oldaláról, ami ugye logikus, hisz az ott található adatoknál biztosabb nem létezik.

Erre kaptam egy hozzászólást, ami kissé burkolva ugyan, de szépen próbált rámutatni arra, hogy én milyen idiota vagyok, hogy mindenféle tapasztalat nélkül forumot vezetek....nos....én válaszoltam a kedves hozzászólónak, s felvilágositottam arról, hogy ha valamihez hozzászól, arról előbb tájékozódni kellene. Mert ha igy tett volna, láthatta volna, hogy nem a saját hülyeségeimet irkálom le, hanem valós és megbizható forrásból származnak a válaszaim, hisz a férjem nem kezdö e téren, sem a nagykövetség......illetve azt is nehezményezte az illetö, hogy szerinte mindenkit a nagykövetség oldalára küldök.....
És ebben igaza van, csak azt nem tudom, hogy szerinte hol talál az olvasó annál megbizhatóbb választ, mint amit a nagykövetség oldalán talál, és nem egyböl elküldöm, hanem leirom a választ saját szavaimmal, és aztán tanácsolom neki, hogy "de azért ott az az oldal, az a hivatalos, nézd meg ott is, hogy biztosra menyj".....egyébként annak aki értelmes kérdést tesz fel, még ki is szoktam keresni a választ a követségi oldalon s beidézem a forumomba. Ezt pedig azért igy teszem, hogy senki ne higyje, hogy kamuzok....ott van minden feketén fehéren, olvassa el. 

Magamból indulok ki. Hisz én is jobban bizom egy hivatalos oldalban mint egy "kitudjamilyen forumban" és ez igy van rendjén.   

Na persze volt már rá példa, hogy akkora buta kérdést tett fel valaki, hogy egyböl elküldtem a követségre, azt válaszoltam, hogy "figyu, nézz már utána annak hogy mit is akarsz te...." persze normális hangvétellel, nem igy...  de az már valóban nagyon sötétségeske volt. :D
A hozzászóló Im néven irt nekem ha valakit érdekel nézzen be a forumba és olvassa el. Felette van a válaszom is. 

Ilyen is van....de azért örömmel mondhatom, hogy eddig ö volt az egyetlen aki igy reagált a forumomra, nem tulzok, naponta több gratulációs e-mailt vagy hozzászólást kapok, amit itt is, ezúton is köszönök Nektek, nagyon jól esik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése