Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2009. december 25., péntek

Karácsonyi séta Phoenixben

Tegnap szabadnapos voltam, drágám is csak pár órát dolgozott, hát bementünk a belvárosba. Igazából Goodyearbe indultunk, igen, ez az a Goodyear........a gumis Goodyear. Itt van Phoenixben, illetve külön város, ahogyan például Scottsdale is az, de Phoenixben van, Phoenixhez tartozik. Annyira nem voltam elájulva a környéktől. Volt néhány érdekes épület, és a reptér, na és láttunk egy igazi baseballpályát is, vagyis csak az épületet, és a pálya egy részét, mert zárva volt a karácsony miatt. Íme egy foto a bejárat előtt készitettem:

A repteret az autóból fotóztam:


Ez pedig a reptér mellett egy lakópark. Hát nem laknék ott, nem lehet valami csöndes hely.....

És egy üzlet a városban:
Innen Tollesonon át Phoenix belvárosába mentünk. Tollesonról is van pár foto a fotogalériában, de inkább Phoenixről mutatnék itt.
Nyáron is voltunk a belvárosban, de akkor annyira nagy hőség volt (50 fok) hogy nem nagyon sokat nézelődtünk.
Most viszont elég sok szép helyet láttunk, de még mindig közel sem mindent.
Itt van néhány fotó, a kedvenceim közül:

Hát, tudom, nem vagyok egy Hamupipöke egyébként sem, de a kicsinyített képeken annyira malac fejem van.....





A végére hagytam azt, ami nekem legjobban tetszik. Csak az a baj, hogy nem valami jó a fényképezőgépünk. Este a kaktuszokat és a pálmafákat kivilágítják. Ezek pálmafák, bár nem nagyon látszik a képen sajnos....

Ahogy látszik is, ránksötétedett. Gyönyörű a város, este is. Hazafelé jövet pedig rengeteg karácsonyi kivilágított házat láttunk, gyönyörüek voltak. Remélem hamarosan lesz egy jó fényképezőgépünk, és tudok esti képeket is készíteni.

Ma este magyek dolgozni, holnap reggel pedig ahogy hazaérek, indulunk is Sedonába!!!!
Jajj imádom azt a helyet. Egyszerüen csodaszép! Nyáron ott is úgy jártunk, ahogyan a belvárosban, nem nagyon nézelődtünk a nagy hőség miatt. Olyankor egyszerüen sehova nem lehet elmenni, annyira meleg van. De most eléggé hideg van, szerintem még hó is lesz, úgyhogy inkább a hideggel mint a meleggel kell majd harcolnunk.......

4 megjegyzés:

  1. Szia Niki!
    nagyszerű, hogy átköltöztetted a blogodat, végre jól lehet olvasni, nem kell bejelentkeznem... Klasszak ezek a képek , és hihetetlen, hogy semmi jelét nem látom ott a karácsonynak. Aképekről az "jött le", hogy egy nyár végi napon készültek és nem most, decemberben.Bár most nálunk is meleg van, tegnap melegrekord dőlt meg 21 fok volt, ha jól emlékszem Szegeden.Mifelénk "csak" 17.
    Jó utazást kívánok!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Kriszti!
    Hát, elméletileg igy is be kellene jelentkezni, hisz ezt a blogot igy a weblapom nélkül nem szeretném reklámozni, igy aztán kérlek téged/titeket is, mindenkit aki olvassa, hogy a linket ne tegye ki sehova, esetleg csak a másik oldalam linkját. Puszi!!Remélem jól telnek az ünnepek!!

    VálaszTörlés
  3. Niki, a fő "oldaladat" tettem ki, ezt csak én tudom elérni egy kattintásra:-)))
    Jól teltek az ünnepek..csak ez a nagy evészet nem a megszokott, de minden szép volt!:-)
    Remélem, neked, nektek is!

    VálaszTörlés
  4. Ez a Phonix olyan gyönyörű...ha tudnád mennyire irigyellek...

    VálaszTörlés