Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. március 25., csütörtök

Halálos tömegbaleset az utcánkban

Ma délután elindultam vásárolni, de nem jutottam ki még az úttestre sem, mert az út le volt zárva balrol, jobb oladon pedig egy csomo rendörautót láttam villogni, valamint több (4-5) helikopter körözött a házunk felett, közelében.

Egész délután hallottam, láttam a helikoptereket, de nem tudtam mi történt. Most néztük a neten, hogy itt a házunktól nem messze egy óriási baleset történt. Egy nagy teherautó hátulról magaalá gyürt 10 motorost. A teherauto kigyulladt, a soför meghalt, másik 4 motoros szintén nem élte túl, valamint a motorosok elött közlekedö autoból a házaspár éppen ki tudott ugrani.

Minden oldalon más számokat irnak, mondanak, de itt egy video az egyik csatornátol. Ha nem érted akkor is érdemes megnézni. Itt a cikkben még 3 halottat emlitenek, de a video már ötröl beszél.

A VIDEO MEGKUKKANTÁSÁHOZ KATT IDE! 


Hozzáteszem, Pisti a baleset elött 2-3 órával ment arra dolgozni. Este 10 van, de az út még mindig le van zárva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése