Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. április 2., péntek

Újabb baleset ugyanott !!!

Ma reggel jöttem haza munkából, s már messziröl láttam a rendörségi-, mentő-, és tűzoltóautók villogását. Mindössze néhány méterrel arréb a pontosan 1 héttel ezelötti tömegbalesettöl újabb baleset történt. 


És én megint csak percekkel értem később a helyszínre ahogyan az elözönél is. Egy piros, lapos sportkocsi (tudom elég nöies leírás, de ez van....nő vagyok) és egy másik személyautó puszilták meg egymást elég rendesen. Ugyan teljesen körbevették a közegek, de azt azért láttam, hogy mindkét kocsi iszonyuan összetört. Remélem senki nem maradt ott...még semmit nem tudok rola, de ha lesz valami a neten, akkor leirom.


Az elözö baleset helyszinén rengeteg virág, koszoru és kegyhely van az út szélén, valamint amin egész meghatódtam, egy fa, az ágai rogyásig teleakasztva ezernyi, mindenféle színű kendövel. Gondolom ez valamiféle motoros szokás lehet. Szép dolog, hogy eljöttek idegenül is, csak azért, hogy megadják a tiszteletet valakiknek, akiket nem is ismertek, csupán azért, mert volt egy közös szenvedélyük, a motorozás. (ha valaki ismeri ezt a szokást és esetleg én félreértelmeztem, az kérem szóljon!)---Annak aki nem olvasta volna a másik baleset részleteit, elmondom, hogy 4 motoros és a balesetet okozó teherautósoför halt meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése