Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. június 28., hétfő

Levesben az egész munkám..........

A régi oldalam a levesben.......nem jött vissza. Az egész tavalyi naplóm és még néhány dolog eltünt, nem tudom visszahozni.
Az uj oldalamat megkaptam, de ezt meg nem tudom kezelni, nem találom az admin felületet sem, semmit sem értek rajta, már kértem segitséget remélem visszairnak, nem ugy mint a Joomla, hogy hiába irtam nekik, senkit nem érdekelt.....letörölték az egész munkámat ahogy van és még csak nem is szólnak semmit.....ennyit a joomlarol. Sirogörcs jön rám ha arra gondolok, hogy minden munkám hiába volt.

Egy megjegyzésre válaszolva:
Nem igaz, hogy az A.M. oldalból nem volt hasznom! Több volt mint gondolnád! Kezdve azzal, hogy mivel amerikai oldalakról forditottam mindent, tanultam egy csomo új szót és kifejezést angolul. Ezen kivül amit leforditottam megmaradt bennem, tehát Arizonáról rengeteget tanultam.  Harmadrészt sok kedves embert megismertem az oldalon keresztül, még olyat is, aki igazi barátom lett és olyat is aki remélem az lesz.
Negyedrészt pedig jól esett az a sok kedves visszajelzés, amit töletek kaptam forumra, vendégkönyvbe, e-mailben. Köszi!
Szóval volt hasznom az oldalból. Nekem ez többet ért mintha --ahogy te értetted a hasznot--pénzem lett volna belöle.
Csak az a baj, hogy most kárba veszett az egész eddigi munkám, az uj oldallal meg nem tudok mit kezdeni mert mulya vagyok, igy most ha lehet még jobban elkeseredtem....probálok megoldást találni, és probálom az öcsémet elérni, hogy segitsen....
Olvasok minden ehhez kapcsolodo segitséges oldalt, de ha valaki annyira sötét etéren mint én, az hiába olvassa ezeket....... :(:(

Belinkeltem nektek a fotogalériát ami a weblapon is rajta volt, legalább ez megmaradt mert volt annyi eszem hogy ne a joomla-ra bizzam.....

4 megjegyzés:

  1. Ne aggódj, ha senki se segít, akkor majd én. :-) Valamennyire értek hozzá, a feltöltés nem olyan nagy ügy. Vagy egy kis dizájnolás. Csak ne vesszen már el a munkád, főleg hogy szerintem elég sokan látogatták.

    VálaszTörlés
  2. szia!
    Köszönöm szépen! Most épp folyamatban van a dolog segitséggel, de szólok ha elakadok. Kedves töled!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Nikolett!
    A barataid akiket ezaltal szereztel es azok a dolgok amiket ezaltal tanultal nem vesznek oda, ha jol ertem ezek a munkad "gyumolcsei".Szoval annyira nem veszes a helyzet :).Aki mostanig kovette az oldalad a forumot azok nyilvan ez utan is megtalaljak a modjat,hogy kapcsolatba lepjenek veled.Persze szar ugy ,hogy egy csomo dolgod es munkad oda veszet.Az anyagi haszonra en utaltam es most is ugy gondolom ,hogy annyi energiat es idot fektettel bele ,hogy azzal mar penzt is kereshettel volna.
    Kitartast es sok sikert a tovabbiakban honalphoz.
    Udv.Bartos Istvan

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm István, igy van igazad van. Hogy elveszett a munkám, azt a weblap megszerkesztésére, és az elveszett szövegekre értettem. Persze ami a legfontosabb az ugyis megmaradt..a többi pedig pótolható.

    VálaszTörlés