Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. június 26., szombat

Farkasszem a farkassal

Elore szolok, nincs ekezetem mert a kicsi gepemen irok a munkahelyemen, de remelhetoleg olvashato leszek...

Kivittem a kis majom kutyat pisilni a haz ele, amikor hirtelen a sotetben mintha villamlott volna olyan fenyesseg lett. Szetneztem es akkor lattam, hogy nem villamlas volt, hanem a szomszed nezi a mozivaszon meretu tv-jet ami az ablakkal szemben van, fuggony meg ugye nincs. Ekkora tv-t meg eletemben nem lattam....meg boltban sem.
Kierve a haz ele a kutya ugatni kezdett. Szetnezek, hat egy prerifarkas tolem 6-7 meterre setafikal, aztan jott a parja. A kutya ugat mellettem a porazon mint egy kis idegbeteg majom, a farkas pedig megallt tolem. kb 5 meterre es csak nezett ram. Epp az utcai lampa alatt allt meg, igy rendesen lattam ot. Erdekes talalkozas volt. Nem feltem, nem volt felelmetes, inkabb kulonos. Nem riasztotta el sem a jelenletem, sem a kutya ugatasa. Bar ez a ktya a nyulat sem tudja elriasztani....
Amikor megunta a nezelodest farkaskoma, megfordult es tovabballt. Par perc mulva jott a biztonsagi szolgalat kocsival es szolt, hogy vigyazzak, mert farkasok jarnak erre, most latta oket a masik utcaban. Mondtam neki hogy koszi, mar osszefutottunk.
Erdekes, hogy ez a komplex korbe van keritve fallal es keritessel, megis bejonnek valahol....
Sokszor latok prerifarkast, de vagy messzirol, vagy kocsibol. Gyalog ilyen kozelrol meg nem lattam egyet sem. Izgalmas volt. Nem tuntek vadnak, inkabb kivancsinak. En is az voltam, kivancsi. Jo kis elmeny volt.
Farkasszemet neztem a farkassal.

4 megjegyzés:

  1. Falkában talán veszélyesek lehetnek, de gondolom egy darab farkastól nem kell tartani.

    Ahogy a mondás is tartaja:

    Ne féljünk a farkastól,
    nem esz meg csak megkóstol.

    VálaszTörlés
  2. Minek az admina? :):)
    Igen, pont ezert nem feltem, gondoltam tul nagy falat lennek ket farkasnak..vagyis egynek mert a masik akkor mar arrebballt....tul nagy a fenekem, nem tudott volna megenni. :):)ez megnyugtatott:):):):)

    VálaszTörlés
  3. Ezek a kistestu allatokra utaznak. Macskak es kis testu kutyusok nincsnek biztonsagban toluk. Szerencsed, hogy nem voltak nagyon ehesek, mert lehet nem tiszteltek volna se teged se a kutyat. Evekkel ez elott vittek mar el macskamat az ilyenek. A kerites nem akadaly nekik, 2 meter magassagot siman tudnak ugrani. Leg kozelebb ne nezegesd hanem hajtsd el.

    VálaszTörlés
  4. Na ha ezt tudom odanyomtam volna neki a kiskutyát....:):):) Szegény farkasnak is enni kell valamit...:):):)

    VálaszTörlés