Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. június 7., hétfő

Bogarak a sotetben, megalaztatasok

Ajjj meg ilyet. A munkahelyemen vagyok eppen, a beteg alszik tehat nincs mit csinalnom. Estenkent ki szoktam vinni a betegem elkenyeztetett kiskutyajat, de miota bejott a nagy meleg azota elegge szajhuzogatva teszem, ugyanis a meleggel egyutt elojottek a kedves sivatagi allatkak es a "haziallatok" mint a csotany. Otthon talan egyetlen egyszer lattam csotanyt, igazabol azt sem tudtam hogy nez ki. Hat mostmar tudom. Itt a betegem hazaban es kint a haz elott is 3cm-esek rohangalnak. Nem, egyaltalan nem tulzok, 3cm de nemelyiknel a 4cm-t is megkockaztatnam. Iszonyu nagyok es mondhatom, hogy aki a madarpokomra azt mondja undorito, az meg nem latott csotanyt. Foojjj de gusztustalanok. Istenem.....en szeretek minden elolenyt de ezek rohadt hanyingerkeltok.

Minden elolenynek megvan a sajat haszna a termeszetben. Oke, elhiszem, latom a pokok, bekak hasznos oldalat, de ezeknek mi hasznuk van? Ha valaki tudja ossza meg velem please.

Szoval leirom hogyan tortenik mostanaban egy kutyasetaltatasom:
Kimegyek a kis doggel, o huz engem, bar neha visszarantom "kedvesen" hogy kapjon mar a fejehez, en viszem ot es nem forditva. Kimegyek a kapun, a mellettem levo bokorrol olyankor vagy ramesik valami vagy hozzamer.....gondolkozz mi volt az a sotetben...aztan egy oriasi bogarat latok elsurranni a labam alatt a jardan,kozvetlenul a labam mellett, gondolom csotany volt.....tovabb megyek, tok sotet van, mert ugyebar van kinti vilagitas, de az a gennyes oregasszony nem a mukormen sporol hanem ezen, ki a fenet erdekel hogy en ott hasraesek mikozben a szaros doget setaltatom ami nem is lenne a munkam......
Tovabb megyek a vaksotetben, orrabukok a slagban ami nem tudom mit keres a jarda kozepen, majd a slag elmozdulasara ujabb 2-3 csotany ugrik meg a labam mellett, a hideg kiraz, karomon szor felall. Tovabb megyek, akkor valami pokszabasu eloleny szalad el elottem, na azok halalra tudnak remiszteni es nem pok mivoltjuk miatt, hanem mert itt tobb halalos mergu pok is el, peldaul a fekete ozvegy es a barna remetepok. Ha madarpok meretu pok rohangalna elottem az nem lenne baj, mert tudom, hogy az itteni madarpokok nem veszelyesek de igy nem tudhatom mi az.....nem szeretnek meghalni mostanaban, tehat kapkodom a labam mint egy bolond. Szarazlevelek es egyeb apro novenydarabkak mocorognak meg a jardan, neha ralepek valamire ami ropogo hangot ad, olyankor megint azon jar a fejem vajon csotany volt-e, pok, vagy csak szarazlevel.

Kierek a haz ele, fuves terulet jardaval megosztva, a jardan 3 lepcsofok, mindharom lepcsofokon uldogel 2-3 bernathegyi meretu csotany. Kutyat ugy kell visszafogni hogy ne egye meg oket, mert ugye utana meg a mi kezunket nyalogatja, ezek az amcsik meg a szajukat, arcukat is osszenyalatjak vele. Hiaba mondom nekik hogy figyelj a kutya amelyik a szadat nyalja epp az elobb nyalt fol a fubol valami nyulszart vagy kapott be egy csotanyt.....tudjatok mi a valasz erre??? "Miert engeded neki hogy ilyeneket nyalogasson????"

Bocsanat, legkozelebb majd nem engedem a kutyanak hogy lehajtsa a fejet.

Setaltatasra visszaterve: Varom hogy kiszarja magat a dog, amikor a sotetben megugrik valami a mellettem levo bokorban. Kutya ugat, en betojok, kisnyuszi kiugrik a bokorbol. Honnan tudtam volna? Lehetett volna farkas is. De csorgokigyo is akar sot valami nem joszandeku ember is.

Hulye kis dog nem akar szarni sem pisilni, de tudom, hogy ha most nem pisil, akkor ejszaka addig fog nyusziteni amig ki nem hozom. Akkor inkabb varok most. Labamnal kozben meg nehany termetes pokszabasu illetve bogar elsuhan, en szteppelek kozottuk.

Kutya vegre kitojta magat, de jatszik, nem akar bemenni, fogom a porazt es huzom, a kis hulye mar fuldoklik de nem akar jonni, imadom az allatokat de nem erdekel, huzom, majd meggondolja magat. A sotet, csotanyos pokos jardan a seggen, hasan huzom vegig a kapuig ahol vigyazok, nehogy megint ramlogjon valami es kozben figyelek mire lepek, hova lepek, nehogy valami dolog felmasszon a nadragom szaran. Valami mozog a bokorban mogottem 2 meterre, valami nem kicsi....fenysebesseggel megyek az ajto fele es zarom be magam utan. Utalom, utalom ezt a torturat.....

Es ez utan a betegem elkenyeztetett 9 eves, anorexias unokaja a nyavogos hangjan, kenyesen odalok nekem valami megalazo, lenezo mondatot, mire en legszivesebben jol pofangyurnem es elkuldenem aludni de nem lehet mert o Gabika, a szent es serthetetlen, aki akar a cipojet is lenyalathatja velem mert o az istenno az anyjaval es nagyanyjaval egyutt. Ossze kene kotni oket az ugyanolyan elkenyeztetett kutyajukkal es kiultetni oket ide a haz ele a csotanyok koze.

Csak egyszer legyek tul az iskolan, soha tobbe nem dolgozom egeszsegugyben.....plane nem home-care kereten belul....Elviselek barmit a betegtol, ez a munkam, de nehogy mar a csaladja kenye-kedve szerint ugraljak mint valami hazvezetono, elturve a 9 eves kiskolyok megalaztatasait! Taknyos kis elkenyeztetett gazdag kolyok aki mindent megkap, az anyja egy elhizott ferfias taplo, aki szinten lenez engem mert en csak egy alkalmazott vagyok, nemhogy nem koszon, de tegnap jottem be az ajton, es megcsak meg sem mozditotta a nagy hamburgersegget hogy beferjek tole, ugy kellett bepasziroznom magam valahogy mert o semmibenez. Az oregasszonyrol inkabb nem is irok. Csucs. Ajj hogy en mennyire utalom ezeket.....

Magyarorszagon mar vegigjartam ezt a dolgot, turtem a megalaztatasokat, mire valahol tartottam, felkuzdottem magam arra a szintre ahol mar jol ereztem magam, most itt kezdem elorol az egeszet.....de megeri mert itt van lehetosegunk a jobb eletre.

6 megjegyzés:

  1. Szia Niki!
    Tiszta krimi egy kutyaséta nálatok. :)
    A munkához annyit fűzök, hogy nagymamám volt és anyós-jelöltem jelenleg is ápolónő. Mindig beszélgetünk róla, hogy az egyik öregasszonynak nem jó a csapvíz, ezért meg kell melegíteni kicsit mikróban, a másik a padlóra köp :), a harmadik háza tiszta bolha :). Én szerintem nem bírnám idegileg, az ilyen elkényeztetett majmokat meg pláne nem, úgyhogy elismerésem feléd.
    Mindig gondolj arra, hogy ott még mindig jobb, mint itt. Ma lettek bejelentve az idei évre a parlamenti tervezetek. Hát egy átlagos fizetésű ember éhen fog halni. Nem túlzok.
    Üdv
    Tibi :)

    VálaszTörlés
  2. Akkor igyekeznem kell hogy megszabaditsuk onnan a családomat...akit csak lehet....
    Pontosan azzal vigasztalom magam, hogy itt még igy is sokkal jobb. Igazábol az dühit a legjobban, hogy nem mondhatom meg a véleményem mert akkor nem lesz munkám...:):):):)

    VálaszTörlés
  3. szia nem tudsz korhazban vagy mas egeszsegugyi intezmenyben dolgozni esetleg mas munka nincs? amit megtudnal csinalni? amugy jo pofa a blogod

    VálaszTörlés
  4. Szia kedves Névtelen, :)
    tudnék, de nem akarok, mert suliba készülök és itt nagyon jó a munkaidö beosztásom, ezért nem váltok...naés egy munkahely sem perfect, minek ugráljak? Nem igaz? :):)
    Örülök hogy dolgozhatok. :):)

    VálaszTörlés
  5. Ó és köszi, kedves vagy! :)

    VálaszTörlés
  6. Hát igen én is ezt gondolom hogy nem szabad mondani semmit mert mi van akkor ha esetleg kirugat? vagy valmi ilyesmi történhet főleg hogy most válság van...a sztorira visszatérve hát kemény a munkának a sétáltatós része arról meg én is olvastam a hvg-n vagy valamelyik másik honlapon hogy a nővéreket szokák bántalmazni meg megalázni stb és ezért elhúztak itthonról és hogy egy nőt Kaliforniában egyből felvették a munkahelyére(mint ápoló)

    VálaszTörlés