Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. június 24., csütörtök

Arizona Magyarul oldal hiba

Igen, még mindig nem müködik az oldal...a forumon már kidühöngtem magam, és azt is eldöntöttem, hogy veszek domain nevet. Elegem van az ingyenes oldalakból, ahol ugy rendelkeznek az oldalam felett ahogy nekik tetszik. Már 4 napja, csak reklámok meg a facebook oldal jön fel az oldalam helyett.
Tisztelet a kivételnek, lásd blogspot.

Nagyon félek, hogy elveszett az oldalam az összes rajta lévö dologgal együtt. Sok munkám van benne.....
Hajnali 1 van, de nem tudok aludni, csak ezen agyalok, keresek co.cc oldalakat, kérek tanácsot, joomla forumon is, mindenhol. Na én ezt többet nem csinálom, inkább fizetek de nem fog más rendelkezni az oldalam felett ahogy ezek teszik. Tiszta stressz.....

Ha valaki ért ezekhez a dolgokhoz, kérem segitsen nekem, mert én teljesen nem tudom miröl van szó....

6 megjegyzés:

  1. Ha az adataidat félted, akkor menj fel ftp-re, szerintem ott meg kell lennie, hacsak nem valami igen nagy gáz van a szolgáltatónál. Ehhez a címet, adatokat a szolgáltató weboldalán kell megtalálnod.
    A saját domain-t én is támogatom, nem egy eget rengető összeg, és így biztonságban tudhatod a weboldaladat.

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :)
    Mi az az FTP ??? :):)

    VálaszTörlés
  3. Mi a Joomla!?
    A Joomla! egy ingyenes tartalomkezelő rendszer, mellyel profi színvonalú weblapot építhetsz. Mivel könnyen elsajátítható a használata, nem csak magánfelhasználók, hanem cégek, vállalkozások is gyakran a Joomlát választják itthon és világszerte egyaránt.

    VálaszTörlés
  4. pff...tudom én hogy mi a joomla ne aggodj, elég is volt belöle...kb 6 oldal tulajdonosával beszéltem, mindnek gondja van vele (kivétel nélkül!!!!!), és soknak ugyanaz ami nekem......hogy eltünik az oldaluk, de ök szerencsések, eddig még visszakapták.....

    VálaszTörlés
  5. szia Niki, hát én is kerestelek, ha emlékszel írtam a fórumodon amikor Phoenixben voltam a nővéremnél. megbeszéltük, hogy találkozunk, aztán nem jött össze. Lehet eszedbe jut... a fényképezésről is beszéltünk... nos nagyon remélem visszakapod az adataidat. Örülök, hogy rádbukkantam ujra. Közben visszajöttem és Budapesten vagyok... aztán majd írok még, Tibi

    VálaszTörlés
  6. Szia Tibi,
    persze hogy emlékszem! Nem kaptam vissza semmit, de már készül az uj oldal. Igyekszem de több idöbe telik mint gondoltam. Jössz még PHX-be?

    VálaszTörlés