Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. június 21., hétfő

Tengeri szivacs a sivatagban????

Érdekes dolgot találtam a házunk melletti kiszáradt folyomederben. Engem egy tengeri szivacs megkövesedett maradványára emlékeztet, de talán tévedek. Nagyon megköszönném, ha elmondanátok rola a véleményeteket. Az elsö foto az én kövemet, a második kettö élö tengeri szivacsot ábrázol. Az én kövem tele van ragadva mésszel, kagylódarabkákkal vagy valami olyasmivel. Ha azt "kinézitek" belöle, szerintem teljesen olyan, mint a tengeri szivacs. Szerintetek??


Pontosabban kettöt találtam, a másikrol itt van 3 foto:

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon hasonlít szivacsra. Ne dobd el! Bár lehet, hogy egyszerű mészkő, amin bemosódások vannak.
    Régebben gyűjtettem a kőzeteket, ásványokat.

    VálaszTörlés
  2. Dehogy dobom el!! :):) Gyüjtöm öket, lassan ugy néz ki a lakás mint egy köbánya. :):) De az biztos hogy nem mészkö, te is látnád élöben hogy nem az, amik bele vannak ragadva a lyukakba, azok valoszinuleg valamiféle mészkö-maradványok, vagy kagylodarabkák, ezek nem is hasonlitanak magának a "könek" az anyagához.

    VálaszTörlés
  3. Igy fotóról elég nehéz mit mondani, de én is azt tippelem hogy megkövesedett szivacs.

    Kicsit olvastam AZ múltjáról. Régebben vulkanikus volt, és a lehülést követően jelenleg is nagyon lassan ugyan de süllyed.

    derfel

    VálaszTörlés
  4. Wow!
    Igy már van értelme annak is, amikor azt mondtam, hogy a kövek a sivatagban nekem vulkanikus eredetünek tünnek....hát tényleg ugy van....én még nem olvastam a táj keletkezéséröl, köszi! Mással kötöm le magam. Most épp az emlösöket gyüjtögetem.

    VálaszTörlés
  5. Emlősöket gyűjtögetsz?

    Akkor nemsokára újabb fotókat kapunk? :-)

    derfel

    VálaszTörlés
  6. Az Arizona állatvilága ponthoz lesz ez a következö adag, csak az oldalam még mindig el van tünve igy nem tudok dolgozni rajta.....elegem van ebböl a xarból, veszek domain nevet stb....saját oldalam lesz. Szétrobbanok....

    VálaszTörlés