Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. július 1., csütörtök

Ne állj meg a stopposnak

Tölünk kb 3 km-re, azon az úton ahol dolgozni járok és meg-megállok fotozni (mert házak nélküli sivatagi rész, csodás táj!) egy táblát vettem észre ezzel a kiirással:

"detention center do not stop for hitchhikers"

Annak aki nem ért angolul, a szöveg büntetés végrehajtó intézetre figyelmeztet, és arra, hogy ne állj meg stopposnak.(nehogy szivességet tegyél valami szökött rabnak...)
Sosem láttam még ilyen táblát, és sehol a környéken nem láttam egyetlen olyan épületet sem, ami börtön lehetne. Megnéztem a neten is, van ugyan pár börtön/fogda/javitó intézet a városban, de felénk csak kettö, az egyik ettöl a helytöl délre kb 50km-re, a másik északra kb 15km-re. Egy kissé távolinak tartom mindkettöt ahhoz, hogy azokat jelöljék itt vele, még a közelebbi, északit is, mert ettöl északabbra egyáltalán nem láttam ilyen táblát....miért tennék ki 15km-re a börtöntöl, közelebb viszont nem?

Mindenesetre szerintem nem állok meg ott fotozni többet.....

3 megjegyzés:

  1. Ha jobban korulnezel a kornyeken, tuti megtalalod a kozelben a bortont. Az is lehet, hogy csak valami minimum security tabos van ott es nem reklamozzak nagyon.

    VálaszTörlés
  2. Na az lehet....:) de látóhatáron belül egyetlen épület van, az pedig egy sportlövész klub vagy mi a fene....ott nem hiszem hogy raktároznak bünözöket :):):):) Egyéb lehetöség a kaktuszok tövébe faragott fogda. :):)Hehe...na jó nem viccelem el, de tényleg nincs még épület sem a környéken a lövészeten kivül. Talán a hegyek mögött van valami amit nem látok erröl az oldalról. Romesz te ismered ezt a sweet 16 elnevezésü szokást?

    VálaszTörlés
  3. En csak hallottam role, de soha nem foglalkoztam vele annyira. Mikor a lanyom 16 lett akkor buliztak a barataival, de egyik sem emlitett ilyen tortenetet mint a mexicoiak hagyomanya.
    Europaban debutalnak a lanyok vagyis ekkor van az elso bal. Azt hiszem ez ma nem divat haha, otthon ezt sikerult kiirtani szinte teljes mertekben.

    VálaszTörlés