Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. július 14., szerda

Móka Niki mókatára :):):):) vigyorogjunk egyet

Ezeket most találtam a neten, engem megmosolyogtatott.

Itt arrol van szo, hogy felsoroltak néhány dolgot, amiböl biztosan tudod hogy felnöttél:

"You go to the drug store for ibuprofen and antacid not condoms and pregnancy test"

"When you find out your friend is pregnant you congratulate them instead of asking "oh shit, what the hell happened?" "

"Your houseplants are alive, and you can't smoke any of them."

Feliratos pólók amik nem épp arra a napra valók amikor letartóztatnak:

(én vagyok a törvény)                                                       (úgy nézek ki mint akit érdekel?)


Még 1 pár érdekes kép:

És a felirat: "Megtennéd hogy a bombádat nem a kishugomra dobod? Köszi!"
Remélem nektek is tetszik....

2 megjegyzés:

  1. Fogadni merek, hogy az öreg az Charlie Manson
    rajongó.

    http://www.myptsmail.com/hotdog256/blog/wp-content/uploads/2009/08/charles_manson.jpg

    A nézésük is hasonlít.

    VálaszTörlés
  2. Mivel nem rég kezdtem el olvasni a blogot így csak most tudok hozzászólni ehhez a témához. A legdurvább póló felirat amit láttam az Írországban volt 2006-ban. Sima csajos póló fekete alapon fehér betűkkel. A felirat meg az volt, hogy: "Ha azt hiszed k**va vagyok, találkoznod kellene anyámmal!" :-)

    VálaszTörlés