Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. július 15., csütörtök

Izgalom a köbön:):):)

Jaaaj olyan izgatott vagyok!
Néhány hete irtam az egyetemnek a régészettel kapcsolatban és a hölgy aki felelt, ajánlotta hogy keressek meg egy archaeologus tanárt, kérjek eligazitást. Nos, én kiválasztottam egyet, aki egy holland professzor, nem sok ország létezik ahol ö még nem oktatott. Amsterdamban kezdte, és most itt tanit, az  Arizona State University-n, ahova jelentkezni szeretnék. Két okból választottam öt. Az egyik az, hogy európai, a másik hogy az életrajza és kora szerint irtó müvelt és tapasztalt lehet. Egy perce küldtem el neki a levelemet, amit kb százhuszonhárom és félszer olvastam és szerkesztettem át, hogy minél jobban "megfeleljen a célnak...." és nehogy hiba legyen benne. Megirtam neki ki vagyok és honnan jöttem, mit akarok és mit tudok mit nem tudok. Hááát.........körömrágva várom a válaszát!

1 megjegyzés: