Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. július 26., hétfő

Hájrengeteg--sport--felhök

Pár hónapja úgy elhiztam, hogy a milka tehén elbujhat mellettem.
Mióta visszajöttem a magyar kiruccanásomból nem mozgok szinte semmit. Ez nem csak a hájam szaporodását okozta, hanem eléggé sulyosan rontja a lelkiállapotomat is és semmihez nincs kedvem, fáradt és álmos vagyok, akármit eszem ég a gyomrom, hányingerem van és rosszul érzem magam töle.
Utánaolvastam ennek a dolognak és titkon reméltem, hogy a mozgáson kivül más megoldása is van annak, hogy jobban érezzem magam, de be kell lássam, hogy hiába szedek vitamint, hiába eszem zsákszámra a gyümölcsöt és eszem egészségesen, a sportot semmi sem helyettesitheti. Persze az is gond, hogy mostanában elég rendesen belefolytam az amerikai sütik tesztelgetésébe....hehe....de legalább mostmár ismerek párat...jók! :D:D:D:D:D 

Mivel lusta vagyok még arra is, hogy a konditerembe lemenjek --ami ugye tök ingyenes és itt van a komplexen belül, tehát kb 3 percet kellene sétálnom odáig-- arra gondoltam konditerem helyett le fogok járni úszni a medencéhez. Az is jól megmozgat, még jobban mint a futás, könnyebben ráveszem magam és kellemesebb is egy medencében "fogyni" mint a konditeremben izzadva. A konditerem jó dolog, de nem 50 fokban. Mire odáig leérek...akár kocsival is...szétizzadom az agyamat, már úgy érzem hogy egy métert sem tudok lefutni a padon. És egyébként sem vonz tulságosan az edzöterem. Párszor rosszul lettem a futópadon, ott kezdödött a sport hanyagolása, aztán ez átcsapott egy iszonyu méretü lustaságba.
Ma lementünk a medencéhez, és összetalálkoztam a fájdalmas felismeréssel, miszerint milka boci tiszteleghet elöttem. Igy aztán rászántam magam végre hogy változtassak, és ugy, hogy nem szenvedek közben, hisz a medencéhez azért jobb kedvvel megyek mint az edzöterembe.
Ma már usztam, érzem is mindenem....reggel munkából hazafele jövet pedig megállok a medencénél és lehúzok pár kört. Ezt remélhetöleg megismétlem minden alkalommal amikor végzek munkában (ami 3 alkalom hetente), plusz a drágámmal is lejárok majd, talán elsöre elég is lesz ahhoz, hogy visszajöjjön az életkedvem és rendbejöjjön a gyomrom is. Az azért jó, hogy tudom, hogy amilyen gyorsan feljön rám a zsir-rengeteg, olyan gyorsan le is megy szerencsére.....
Az a véleményem, hogy nem kell az a sok "csodaszer" amiket reklámoznak a tv-ben, ilyen-olyan tabi meg gépezet ahhoz, hogy valaki lefogyjon. Csak akarat, de az jó sok. Bár én is kipróbáltam már bogyót, de csak természetes alapút, ami gyümölcs kivonatából készült, de az is csak akkor jó ha mozogsz mellette. Chipset falva s colával öblitve azt, nem lehet lefogyni....akármilyen bogyót szedsz.
Remélem nem sülök bele hanem véghez viszem amit akarok....azt mondják nagyon "akaratos" és kitartó vagyok..hehe...akkor remélem ebben is az leszek...:):):)
Ha nem megy, akkor majd meghánytatom magam, az mindenkinek bejön...hehehe....(wáááá.....)

Aztán majd IIIIIiiiillllyyyen csini csaj lesz belölem:

Egyébként kb 1 hete igen gyakran felhös az ég errefelé, aminek kifejezetten örülünk, de szokatlannak találjuk. Hideg ugyan nincs, ma is 45 körül volt, de legalább nem tüz a Nap folyamatosan, néha felhök takarják. Ezért is mentem le ma a medencéhez, nem forrt ki az agyvelöm a helyéröl..... 
 

6 megjegyzés:

  1. Sok sikert a mozgashoz. Remelem sikerul betartanod elhatarozasod.
    Sajnos nekem nem jott be es most a Bodybugg-ot hasznalom. Ez inspiral a taplalkozas helyessegere es a napi mozgasra is.
    Marcsi blogjan olvashatsz rola tobbet. Nem olcso a kezdo kiadas, de nekunk mashogy nem megy.

    VálaszTörlés
  2. Hát, én nem fizetek azért hogy fogyjak. Ugy gondolom ha annyira lusta vagyok hogy magamtól lefogyjak akkor meg is érdemlem az úszógumimat, tokámat meg a zsiros fenekemet...hehe. Nehogy magadra vedd!!! Ezt kizárólag magamnak cimezve irtam!!! De azért köszi szépen!

    VálaszTörlés
  3. Ez meg mindig jobb befektetes mintha nem csinalnak semmit es mivel inspiral is, igy nekem ez megeri.
    pontosan latom vele minden mozdulatom napkozben es latom mennyit egyek, ha heti 2 poundot akarok leadni es ha tobbet ettem mint kellett volna, akkor latom, hogy mennyit kell mozognom, hogy egyensulyban legyen. Azt is latom, hogy milyen etelbol mennyi tapanyagot szereztem es mit kell ennem, hogy egeszseges legyen az etrendem. Miota elkezdtem a vernyomasom visszaallt normalisra 110/75 tehat amit megsporolok a gyogyszeren csak azt koltottem el erre a gizmora.
    Kulonben nagyon jo, hogy te onerobol kepes vagy ra. En tudom nem tudnam megcsinalni egyedul.

    VálaszTörlés
  4. Persze ha hatásos és jól érzed magad töle akkor hogyne érné meg.
    Eddig mindig sportoltam valamit egész életemben, röplabda, futás, tánc, kerékpár, konditerembe jártam, Balaton-átúszás volt a hobbim, de most az elsö bólyánál elsülyednék szerintem...hehe.
    Biztosan neked is menne egyedül is, persze sokminden befolyásolhatja. Ha olyan a munkád például, akkor nincs az embernek energiája még ugrálni is....ezért is olyan szomorú dolog, hogy elhiztam, mert nekem van idöm és lehetöségem a mozgásra de túl lusta vagyok. Vagy voltam....remélem csak voltam....:):) Szégyeljem magam!!! :):):)

    VálaszTörlés
  5. Elég rémísztő az a kép arról a modellről.

    VálaszTörlés
  6. Ja, az alatta levö csontvázak vastagabbak....:):)
    De a legrémisztöbb az, hogy még igy is daginak érzi magát:):):):)

    VálaszTörlés