Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. július 13., kedd

Készül a régi-új weblap

Csöndes napok vannak. Dolgozom, alszom, dolgozgatok a weblapon. Pár hete szidtam a joomlát, bár azt hiszem már emlitettem, de leirom megint, hogy nem a joomla hibája volt ami a weblapommal történt. A tárhely tüntette el. Azóta sincs meg, egy csomo irásom eltünt, de szerencsére csak pótolható dolgok, amiket idövel vissza tudok tenni majd az uj oldalra, amit próbálunk az öcsémmel a régi oldalhoz hasonlóan megszerkeszteni. E hónap közepére nem sikerült, de igyekszünk. Mivel tesóm Magyarországon él, onnan segit nekem, elég nehéz összehozni olyan idöpontot ami mindkettönknek megfelel.

Csak most, hogy eltünt jöttem rá, milyen fontos nekem az az oldal. Többen kérdezték már miért csinálom. Rengeteg idöm elmegy rá és semmi hasznom belöle. Dehogy nincs. Rengeteget tanulok amikor forditok amerikai oldalakról. Úgy a nyelvet mint a történelmi és mai Arizonáról sokat megtudok.
És élvezem, hogy mindig többet és többet tudok ezzel együtt pedig arra is rájövök milyen keveset tudok még. :):)
Amikor pedig valakitöl visszajelzést is kapok, és tudom hogy más is megtudott belöle valami újat, annak is nagyon örülök és jó érzés hogy van aki értékeli és hogy van aki számára hasznos volt. Hát ezért csinálom.

Egyébként meleg van...nagyon....más nincs, legalábbis semmi emlitésre méltó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése