Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. július 13., kedd

Könyvajánló-nyelvtanulásra

A 2be or not 2be után, most megemlitenék még egy könyvet, ami számomra nagyon hasznos volt/van/lesz :):)
 A cime Szamárpad, az irója pedig Martoni Tamás.
Ebben ugyan káromkodás nincs--ahogy a 2be or not 2be cimüben--, de annál több hasznos dolog igen.:):) Ajánlom annak is aki ide készül és annak is aki egyszerüen csak angolul tanul. A cime elég vicces, nem azt jelenti hogy ha hülye vagy vedd meg a könyvet, hanem hogy nagyon könnyen lehet tanulni belöle, és igy is van. Ami a képen nem látszik-- a "visszaesök" szó elött áll, hogy "nem csak".

Kiirom a könyvben leirt elöszó egy részét, ezzel talán nem sértek meg semmiféle szerzöi vagy "nemtudommilyen jogokat", pláne hogy épp reklámozom azt:

"Ez a könyv csak távolról emlékeztet a szokványos nyelvkönyvekre, a legfeltünöbb különbség talán a terjedelme, no meg hogy nincsenek benne a megszokott angol nyelvü szövegek, a feladatok pedig nem társalgási témák, rövid nyelvtani gyakorlatok, hanem hosszúak- helyenként több oldalasak-s többségük forditás...."

Mivel az Alexandra könyvesboltban dolgoztam volt idöm átnézegetni a nyelvkönyveket úgy a pesti nyugati téri, mind a Váci utcai és az egri üzletben is, igy aztán elég sokat ismerek nagyjából. Nem vagyok nyelvtanár, ök biztos jobban tudják, viszont 10 éves korom óta imádok nyelvet tanulni, azóta a német nyelv volt a mindenem, más nyelveket is olvasgattam, tanulgattam csak ugy hobbiból, de a német az amire merem mondani hogy beszélem, majd pedig az angolba kezdtem bele.  A sok könyvböl amit olvastam és amiböl tanulok, a korábban emlitett után és még egy néhány könyv mellett ez az, amit nagyon ajánlok! És nem csak lustáknak! Mindenkinek.

1 megjegyzés:

  1. Jéééé,ez az a könyv amit árultam évekig a könyvesboltban :)
    Én is ajánlom mindenkinek,mert tényleg nagyon jó!:)

    VálaszTörlés