Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. május 31., hétfő

Arizona State University

Nos, kiderült, hogy mielött régészet szakra jelentkeznék, el kell végeznem egy másik szakot ami diplomát ad, régészetre ugyanis csak diplomával lehet jelentkezni. Remek. Az ASU (egyetem) az antropológiát ajánlja elvégezni azoknak akik régészek szeretnének lenni, erre december 15.-ig lehet jelentkezni. Igen ám, de nekem ez elött még el kell végeznem egy nyelviskolát is, amivel bizonyitom, hogy beszélem az angolt olyan szinten hogy érdemes legyen felvenniük és erre nyilvánvalóan szükségem is van.
Tehát. Következö lépésként meglátogatok valakit az egyetemen, és elmondom neki gyötrelmes kis angol tudásommal, hogy naGGYYon nem szeretnék plusz egy évet húzni, szeretném ha jelentkezhetnék most a 2011-es tanévben kezdödö antropologus szakra, és addig elvégzem a szükséges nyelviskolát akkor is ha roma gyerekek potyognak.......bár itt lehet mexikoi gyerekekkel kell példálózzak......

Szóval elszánt vagyok, csak az tör le kissé, hogy matekot is kell majd tanulnom, amitöl mindig is égnek állt a hajam, teljesen sötét vagyok hozzá. Nem baj, majd most megtanulom, a régészetért bármit.

Már csak azt lenne jó tudni honnan szerzem meg a jegyzeteket hogy elöre tanulhassak.........
Szóval ha valaki az ASU-ra jár szóljon...hehe....

3 megjegyzés:

  1. Niki ezek a sulik fizetosek?

    VálaszTörlés
  2. Vazze,fogjunk kezet..Matek K.O. Bármi jöhet. Irodalom,történelem,kémia,de ha számokat látok,végem van. Egyszerűen nem megy. Tök égő,de nekem kínai még a legalapvetőbb dolog is. Még jó hogy van számológép a telókon. :-)

    VálaszTörlés
  3. Igen fizetösek, és nem olcsó....de a férjem szerint csak párezer dollárt kell majd fizetnünk mert az állam segiti a diákokat...hát összel megyek érdeklödni az egyetemre, akkor majd kiderül mennyire támogat az állam....

    ZITA!
    Detto igy vagyok én is, bármit szivesen tanulok mindenen átverekedem magam, de a számok egyszerüen a halálom...a legegyszerübb adatot sem tudom megjegyezni ha szám van benne.....nem még hogy matek feladatokat oldjak meg....fuuu nem is tudom mi lesz ....

    VálaszTörlés