Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. május 14., péntek

Magyar fotok,Orfeus koncert

Feltettem végre a fotokat a netes albumomba, amiket otthon készitettem a 2 hét alatt.
Az elsö albumban az egerszoláti fotokat nézhetitek meg, apárol, és a tesóimról. Ök már megszokták, hogy a fényképezögép a kezemhez van varrva, mindenhová magammal viszem...amikor mégsem, abból mindig  dühöngés van, mert olyankor tuti történik valami, amit feltétlenül le kellett volna fotozni....

Az albumot itt megnézhetitek:

EGERSZÓLÁT 2010 fotók itt !

Anya utálja ha öt fotozom, ezért aztán nem sok kép van rola, de készitettem pár képet a gyönyörü kertjéröl és udvarárol:

EGERCSEHI 2010 fotók itt !

Csilla barátnöm az, aki mindig megnevettet és mindig ott van nekem. Kedves, szép, okos és imádnivaló ahogyan "kedvesen" ránéz valakire és akaratlanul is azt olvasod a homlokáról, mintha azt mondaná: "Mi a picsát akarsz? Hülye vagy? Nem látod hogy nem érdekel mit beszélsz?" Röviden és finoman ilyesmi tekintete van neki olykor, de ne vedd rossznéven, nem úgy gondolja, nem is tudja hogy úgy néz, ö azt hiszi kedvesen mosolyog. :):):)
Szeretlek Csillagom! :):) Csak gyakorold a kedvesen nézést. :):):)

Életem Csilla-ga :) fotók itt !

Eger. Itt születtem, itt nöttem fel, itt éltem nagyrészt. Szép város, csak ne kelljen ott élni, mert munka semmi, minden iszonyatosan drága,, és az egész város tisztán turkáló, kinai, kocsma és bank. Az éttermek, szórakozóhelyek többnyire üresek, mert senkinek nincs pénze kimozdulni otthonról.
De én azért szeretettel gondolok rá, hisz a szülövárosom.

Eger fotók itt !

Örök "divat" Magyarországon, a Mátrában kirándulni. Megcáfolhatatlanul szép, az utakon viszont lehetne javitani, én személy szerint eléggé elkeseritönek tartom, hogy sem a helyi lakosokra nem figyelnek oda, sem a turistákra. Hogy legalább a turisták ne ábránduljanak ki a kráterekkel teli utak láttán amitöl a kocsi szétszakad ha nem figyelsz oda. Igy lassan ök is inkább máshová fognak menni, olyan helyre ahol a kocsi épségben megmarad.

Mátra fotók itt !

Györben is jártam, életemben elöször sétálgathattam az Egerhez hasonlóan szintén barokk város utcáin. Az egyezö épitészeti stilusnak köszönhetöen eléggé hasonló városok, bár Györ sokkal nagyobb és több eszméletlenül szép épülete van.
Vicces, hogy mindig is szerettem volna kirándulni egyet Györben, és épp amikor a bolygó másik oldalán élek, akkor jött össze.

Györ fotók itt !

És az uticélom, amiért tulajdonképp Györbe látogattam, egy kedves barátom, Gery és csapata, az Orfeus lemezbemutató koncertje volt. Töredelmesen bevallom, sosem foglalkoztam a rock zenével, nem mondom hogy nem szerettem, de valahogy nem érdekelt annyira, hogy vegyem a fáradtságot arra, hogy megismerjem ezt a stilust.
Gery, Feri és a többi Orfeus tag olyan koncertet adtak, hogy az állam leesett töle! Kezdve egészen a legelején, amikor még csak probálgatták a hangszereket, a dob, a billentyü, a gitár, de föleg a dob elkápráztatott. Ez után jött a többi meglepetés. Elöször is Gery hangja, amit ugyan interneten keresztül hallottam már, de élöben mégis annyira más, annyira megdöbbentöen jó volt, hogy a karomon felállt ször, a szám tátva maradt, pláne hogy közvetlenül a hangfalak mellett álltam.
Fery olyan gitárszólót adott elö, amitöl ugyancsak lehidaltam. Klasszikus rock.
Be is linkelek egy youtube videot Feryröl, amint ilyet játszik. Érdemes meghallgatni!



És lejjebb találjátok a koncerten készitett fotoimat. Gery és Fery nagyon kedvesen még pózoltak is nekem. Az mellett hogy nagyszerü zenészek, kedves emberek is mindannyian, örülök, hogy megismerhettem öket. Egyébként nem volt egyszerü a félrészeg, fejrázogatós furafigurák között fotozni anélkül hogy kiégettek volna a cigijükkel, lefejeltek volna vagy kiverték volna a kezemböl a gépemet, szóval szlalonoztam köztük.

ORFEUS koncert, Györ fotók itt !
Nos ennyi volt egész röviden a magyar 2 hetem képekben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése