Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. május 14., péntek

Kör alakú szivárvány a Nap körül !!!!

Tegnap elött este munkába indulásomkor nem vittem magammal a fényképezögépemet, mert az akksija le volt merülve, elfelejtettem feltölteni. Sejtettem, hogy meg fogom bánni....másnap reggel jöttem haza, és mit látok???? A Nap körül, szabályos KÖRBEN gyönyörü szivárvány!!!!
Sejtelmem sem volt arról, hogy ilyesmi létezik.....tájékozatlan vagyok?? Sosem láttam még ilyet. Iszonyu mérges voltam magamra hogy nem vittem a gépet. Siettem haza, de mire hazaértem ez lett belöle:

Alig látszott már, de azért még kivehetö a képen a kör forma. Látott már valaki ilyet????? Csak számomra meglepö??

Délután elmentünk kirándulni, és hazafelé jövet még mindig látszott belöle egy-egy kis részlet.

Rákerestem a neten, és találtam egy elég szép képet erröl a jelenségröl, valami ilyesmi volt az "én szivárványom" is amikor észrevettem:

Csodaszép még foton is, hát még élöben!

Látott már ilyet valaki???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése