Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. május 25., kedd

Fura sztori a gyermekkoromból - X akták..hehe

ELTÜNT HÁZ

Fogalmam sincs miért irom ezt most le, elszunditottam kicsit igy éjszakás után és arra ébredtem hogy le kell irnom...

Gyerekkoromban elég sok fura dolog történt velem. Az egyik, ami talán a legjobban bennem maradt ez volt:

13 éves voltam, a legtöbb ilyen jellegü sztori ekkor történt velem. Kirándulni indultam egy délután a kutyámmal kettesben egy olyan helyre, ahol ugyan még gyalog nem jártam, de kocsival annál többet, igy tudtam hol vagyok. Két falu között, egy völgyben jártam. Több olyan völgy is volt arra, de csak ez az egy volt, ahová a lakóhelyemtöl egyenes út vezetett.
Felmentem kutyusommal a völgyböl az egyik dombra, majdnem egészen fent jártunk már, amikor szemben, a völgy másik oldalán lévö dombon, az erdöben megláttam egy házat. Nem faház volt, hanem rendes, nagyméretü lakóház. A mai napig emlékszem hogy nézett ki. Fehér falak, a fal mellett a földön barnára festett szekérkerék volt letéve. Furcsa érzés fogott el, bár a ház kinézetében semmi különös nem volt, mégis valahogy vonzotta a tekintetemet. Órákon keresztül ottmaradtam Ladyvel, játszottam vele és közben oda-odapillantottam, nézegettem a házat. Esteledni kezdett, és bár nem voltam félös, azért tartottam attól hogy sötétben bajos lesz hazatalálni, igy elindultam hazafele, lesétáltunk a dombrol, de a völgyböl is, ugyanugy láttam a házat és figyeltem azt egészen amig az erdö el nem bújtatta a szemem elöl.

Hazaérve elmeséltem apának merre jártam és mit láttam, mire apa reakciója az volt, hogy nem nem, tévedek. Ott nincs ház. Illetve van egy vadászház, de azt onnan semmiképp sem láthattam, mert az erdö más részén van. De az nem is vadászház volt amit én láttam. Makacsul ragaszkodtam ahhoz amit és ahol láttam, és megbeszéltük apával, hogy másnap elmegyünk oda és megmutatom neki a házat. Igy is volt.Másnap hajnalban elvittem öt oda ahol elözö nap jártunk kuttyal, de nagy meglepetésemre nem volt ott egyetlen ház sem. És ha lett is volna, az erdö azon a részen annyira sürü volt, hogy nem láthattam volna. Viszont elözö nap tisztán láttam azt, nem takarták fák.

Nem tévesztettem el a völgyet, ez biztos. Ugyanazon a helyen jártunk. Másik völgyekben sincs ház, szoval ha el is tévesztettem volna, házat sehol nem láthattam volna. Nem hittem a szememnek. Tegnap még ott volt a ház, ma már nincs sehol.....de még a helye sem....és éreztem hogy valami furcsa dolog van azzal az épülettel, mert furcsa késztetést éreztem arra, hogy nézzem.Söt, azota rendszeresen eszembejut.

Egy ilyen dolgokkal foglalkozo forumban már leirtam ezt a történetet, és bolondnak néztek....nem tudom minek vezetnek ilyen forumot ha nem hiszik el amit aztán irnak nekik...na mindegy....és tudom mit láttam, tudom hogy nem tévedek, tudom hogy ott volt az a ház. Csak azt nem tudom mit jelent ez számomra, miért kellett hogy lássam. Apa szerint kiderül majd valamikor életem során. Hát, eltelt 15 év de semmi.....remélem egyszer megtalálom az értelmét.

8 megjegyzés:

  1. Szia Nikolett!
    Hú ez elég ijesztő lehetet neked gyerekként megélni.
    Természetesen van mondanivalója csak kell egy szakember aki megfejti neked.
    Szerintem látomás volt ami előre vetítette a jövőt, abból gondolom, hogy nekem is volt 8 évesen egy látomásom és magyarázatok amiket adtak rá végül is megállta a helyét.
    Megérzéseid nem szoktak lenni?
    Pl. csörög a telefon és tudod ki keres vagy csak úgy tudod, hogy valami megfog történni.

    Andrea Horváth voltam csak nem engedett belépni ezért névtelen

    VálaszTörlés
  2. Jézusom mindjárt összepisilem magam,ne írkálj ilyeneket jó??? Még jó hogy nem mentél közelebb,lehet ahogy közeledtél volna,beszippant vmi feketelyuk...nem lehet hogy délibáb volt??? Na,ilyenkor kell ilyen téma,mikor egyedül vagyok itthon!!!!

    VálaszTörlés
  3. Zita!
    Te láttál már ház kinézetü délibábot? :D:D:D Pláne hogy órákon keresztül láttam... :D
    Nem akartalak megijeszteni, de azért jól zárd be az ajtót, ablakot! :):):):) Hehe...

    Andrea!
    Szoktak lenni megérzéseim, gyakran meglepödöm mennyire pontosak, de sokszor van olyan is hogy már nem tudom hogy tényleg érzek valamit vagy csak bebeszélem magamnak....és van amikor nem jön be.

    VálaszTörlés
  4. Szia Niki!
    Huh, hát ez izgi volt. Még ilyet :)Hála neked kezdhetem nézni kedvenc sorozatom az X-aktákat. :)
    Ha minden összejön, megyek fel hétvégén Szarvaskőre pihenni, és megnézem most ott van-e a ház, csak mondd el hol keressem! Komolyan :) úgyis megyek gombát szedni is.
    Nekem vannak dolgok, amiket mikor átélek, olyan érzésem van, mintha már megtörtént volna ugyanúgy. Ilyenkor gondolkozok, de nincs rá magyarázat. :(
    Tibi

    VálaszTörlés
  5. Így Arizonából persze nem egyszerű, de meg lehetett volna kérdezni, öreg helyieket, hogy állt e valaha ott ház. Egy ilyesféle témájú könyvben olvastam szellemházakról. Fura de van ilyen.

    VálaszTörlés
  6. Tibi!
    A völgy Egerbakta és Sirok között van. Ha jól emlékszem 3 völgy van ott egyvonalban, a következöben is szoktak volt látni egy épületet többen is, ami egy kastély-szerü épitmény volt és ugyanigy nem volt ott mire legközelebb arrajártak. Azt is estefelé látták állitólag.

    Kedves """"névtelenke"""",
    ez jó ötlet, kár hogy nem jutott eszembe mig volt lehetöségem megkérdezni... :(

    VálaszTörlés
  7. Ez a történet nagyon érdekes, kérlek ha valamit megtudsz, oszd meg velünk, majd.
    Ha az otthoniakat is érdekli, egy pár kérdést feltenni nem lehetetlen.
    Egyébként Szalma István voltam, a fenti névtelen is, csak nincs kiválasztható profilom.

    VálaszTörlés
  8. Szia István! :):)
    Nem gond, én is sokat vacakoltam ezzel a profil dologgal más blogján mig nem volt gmail-es emailem.. Én is igy oldottam meg, megirtam névtelennel majd a végén hagytam nevet. Hát nem tudom mennyire érdekli ez az otthoniakat, szerintem annyira biztos nem hogy végigjárjják a 3 falut ami közel van ehhez a helyhez öregek után kutatva. Sajnos....én most voltam otthon, de eszemben sem volt....bár idöm sem lett volna...talán legközelebb. :)

    VálaszTörlés