Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2012. május 3., csütörtök

Munka, Abigél, egyebek...

Hihetetlen hogy itt a hivataloknál milyen nemtörödömök az ügyintézök....a munkavédelmiseknek a szájukba rágtam, hogy nem tudok addig dolgozni amig ök nem lépnek a skorpioirtás ügyben, de kell a pénz. Mit gondoltok csinálnak valamit??? Beszéltem egy hapsival, azt mondja felhivja a munkáltatomat aztán visszahiv...ez volt 3 nappal ezelött. Azota felhivtam....hangposta. Hagytam neki üzenetet, kérve hogy hivjon vissza....visszahivott??? NEM.

A betegem még mindig korházban van, (ott, ahová jelentkeztem néhány állásra :D :D) szoval eddig amugy sem tudtam volna dolgozni. Azt irja a fönök lánya, hogy a beteg eddig meg eddig korházban lesz még biztosra, élvezzük ki a szabadságot....hajszálon mulik azota minden nap, hogy nem irom neki vissza, hogy élvezném te hülye tyuk, ha fizetnétek ezt a kellemes szabadságot. Mert amig a beteg korházban van, addig nincs pénz... ki élvezné ezt??? A számlák igy is jönnek....senkit nem érdekel hogy nekem van e melom vagy nincs.

Kedves magyarok akik CNA-ként tervezitek az életeteket itt: Jó szakma mert sok állás van benne, és megfizetik, de NE MENJETEK HOME CARE-be. A fizu is rosszabb és ilyenekkel találhatjátok szembe magatokat. A nagy korházak a legjobbak. Van szabi, tulora és müszakpótlék, biztos munka, emelés rendszeresen és alapbol normális fizetés és vannak jogaid ami nem utolsó dolog :):):) . Ha valaki kezdö ezért nem veszik fel korházba, annak inkább az öregotthont ajánlom mint a home care-t.
Ez egy szar. :D

Abigél jól van, folyamatosan fejjel a hugyholyagomon persze, s közben lábikójával rugdosva és az édes kicsi kezével markolászva, kaparászva a hasfalamat. :):):):):) Nah persze nem nevetek rajta amikor ilyen kedvében van. Sokat csuklik viszont, és azt eléggé viccesnek tartom. Berugik a magzatviztöl a kis részeges :):):) Még mindig hányok, ma is azzal kezdtem a napot, ez sem kifejezetten boldogitja a napjaimat. :):):):)
Épp most indulok a dokihoz, remélem azt mondja holnap megszülök :D:D:D:D:D

Kaptam egy e-mailt egy kedves magyarországi hölgytöl, aki idejön pár napra nyaralni és volt néhány kérdése. Nagyon kedvesen felajánlotta, hogy ha valamire szükségünk van otthonrol, azt elhozzák nekünk. Nem nagyon szoktak ilyeneket felajánlani idegenek, általában kérni szoktak. Jó érzés tapasztalni hogy ilyen rendes emberek is vannak és mostanában elég sok pozitivumot kaptunk a magyaroktól. Nagyon jól esik, föleg az után amiket eddig kaptunk. 
Szoval itt is: KÖSZÖNÖM A SZÁNDÉKODAT KEDVES JUDIT!

A weblapra nagyon lassan készül az uj cikk, nem nagyon van energiám rá. Tárhelyváltás is lesz, szoval ha eltünik az egész, az csak rövid idöre szol majd. Csakhát intézni kéne ugyebár.... :):)

Holnap, május 4.-én lesz 3 éve hogy itt élünk Phoenixben. :)

3 megjegyzés:

  1. Gratulacio a 3 evhez!!! meg sok 3, 30, 33, 300, 330, 333 stb. evet es boldogsagot! Puszi,
    Erika

    VálaszTörlés
  2. Már 3 éve? További sok sikert az ottani élethez (meg a bloghoz energiát, mert jó olvasgatni!) :)
    A picihez meg kitartást, már nincs sok hátra. Amúgy meg még egy bébi sem maradt a pocakban, szóval nemsokára a kezetekben tarthatjátok :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha köszi! Igen sejtem hogy bennmaradni nem fog. De mostmár tényleg jöhetne :D:D:D

      Törlés