Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2012. május 4., péntek

Megoldodott a skorpio ügy...

...ha lehet ezt megoldásnak nevezni....
Felhivtak a fönökeim és közölték velem, hogy a beszélgetés rögzitve lesz, amiböl egyböl levontam a következtetést, hogy bizonyára felhivta öket a munkavédelmis hapsi.....

A lényeg, hogy ök nem kényszerithetik az öregasszonyt hogy professzionális irtokat hivjon a skorpiok ellen. Eléggé durvának és bunkónak tartom a hangsulyt amivel a fönökeim beszéltek hozzám viszont. A fejemhez vágták hogy Arizonában élek, mindenhol van skorpio. Megint...
Ez engem nem nyugtat meg. Sehol máshol nem járok ahol olyan szinten ki vagyok téve skorpiocsipésnek mint a munkahelyemen, ugyhogy ne akarja megmagyarázni hogy nincs igazam.

Söt azt is érdekesnek tartom és szomorunak is egyben, hogy tudom hogy jópáran látták a skorpiokat, de állitolag rajtam kivül SENKI nem mondta nekik hogy skorpio van a házban. MÉG AZ SEM AKIT MEGCSIPETT!!!!
Persze hogy nem, hisz félti az állását, a magasan jobb fizetését mint ami nekem van (és neki még egészségügyis papirja sincs szoval nem is dolgozhatna...) és a csajnak olyan hosszu a nyelve hogy hatszor körbeéri a fönök és az öregasszony beleit végbélnyilástol a gyomorig.....de azért ha terhes lenne és meghalt volna a babája kiváncsi lennék akkor se szolt volna e semmit.....

Söt, még a háztulajdonos öregasszony is azt mondta hogy nem tudott rola, pedig tavaly nyár ota csak én kb 3szor mondtam el neki havonta.....és mások is mondták neki....

Igy most én vagyok a problémás aki mindenen panaszkodik. Hát persze. Panaszkodtam hogy cselédként bánnak velünk és panaszkodtam hogy féltem a babám életét....Borzasztó személy vagyok....

Teljesen leugattak mindketten, engem állitottak be hibásnak .... ketten kétfélét beszéltek a telefonban én pedig ugye az angol nyelv miatt egyébként is hátrányban vagyok, pláne ha kétfélére egyszerre kell reagáljak ugy, hogy nem is hagynak szohoz jutni.

Ki akarták huzni belölem hogy egyetértek velük, de ez helyett visszakapták a kérdést hogy: "Akkor most azt mondjátok nekem, hogy ti vagytok a munkáltatoim és nem vagytok képesek biztonságos munkahelyet biztositani nekem?"
Erre persze megint ketten kezdtek el beszélni azt sem tudom mit....aztán a végén az jött ki az egészböl hogy ök nem vállalják a felelösséget hogy engem megcsip a skorpio, ezért levesznek a beosztásrol ne menjek dolgozni, és beszolnak nekem egy ilyet hogy élvezzem a szabadságomat, biztos van félretett pénzünk azzal se lesz gond....mire közöltem velük, hogy lehet hogy nekik van félretett pénzük, de én a 11 dolláros orabéremböl a születendö babám mellett nem voltam képes félretenni, ezért ragaszkodtam annyira ahhoz, hogy dolgozzak ameddig lehet, mivel ök nem fizetnek nekem semmit otthonlétre.

Naés az is a fejemhez lett vágva, hogy hogy lehetek én olyan önzö, hogy skorpioirtást akarok amikor a néni férje majdnem meghalt, most viszik haza a korházbol...nos a válaszom az volt, hogy nagyon sajnálom öket, mindkettejüket, de én sem egy bogárcsipés miatt aggodom, hanem a kisbabám életéért, ami szerintem van legalább olyan fontos mint a bácsi élete. Persze ezt egyik fönököm sem hallotta meg....ahogy semmi mást sem amit mondtam nekik.

Hát, mostmár itthon vagyok amig meg nem születik a baba, ami csak pár hét, hisz 35 hetes vagyok. De aztán valoszinüleg szinte rögtön mennem kell dolgozni, muszály lesz. Jelentkezem minden egyes feladott munkára a Banner Health korházakba, de bármi mást is elvállalok ami csak jön és reménykedem hogy nem kell ezekhez visszamennem többet. Bármilyen munkát szivesebben elvállalnék minthogy ehhez a céghez mégegyszer visszamenjek.

Ez van....kell a pénz, de nem annyira, hogy közben aggódnom kelljen azért, hogy melyik percben nyulok bele egy skorpioba ami aztán a kislányom életébe kerülhet....SEMMI NEM LEHET OLYAN FONTOS MINT AZ Ö BIZTONSÁGA.

Ennyit ér ha feljelentem a munkáltatomat a babám életének veszélyeztetése miatt....xart sem....feljelentem öket erre a munkavédelmis elhuz nyaralni nehogy el tudjam érni a továbbiakban....a fönököm meg engem állit be idiotának és önzönek.


8 megjegyzés:

  1. Szia, komolyan mondom ez olyan hihetetlen, főleg hogy az ember egyfolytában azt hallja az USA-ból hogy olyan komolyan veszik a sz abályokat és minden hülyeségért simán feljelenthetik egymást v. céget v. bármit. Itt abszolut nem a te kényeskedésedről van szó, a munkahelyed veszélyes, életveszélyes ami nálad most hogy már nem csak magadra kell gondolnod töményen jött elő. Nem hiszem el hogy nem lehet velük betartatni a munkahelyi előírásokat, elég nagy gáz lehet ennél a cégnél és próbálnak megfélemlíteni. Nincs vaalmi ügyvéd ismerősöd v. valaki akit érdemben meg tudnál kérdezni hogy pontosan mik a jogaid és nekik mik a kötelességeik mint munkáltató? Nálatok meg aztán minden ilyesmi szanaszéjjel van szőrőzve és pontról pontra behatározva.
    Remélem valahogy megoldódik ez a dolog. Ez kb. hasonló hogy mondjuk itt takarítónő vagyok és terhes leszek, nem engednek onnan kezdve mondjuk szalmiákkal dolgozni.És ez csak egy apróság. Szóval sz erintem ne hagyd magad de mindenképpen jogi személytől már ha tudsz kérj tanácsot. Vagy a TV nagyhatalma ugye :)
    Amúgy meg próbálj mindenképpen kevesebbet stresszelni, főleg most már a terhesség végén, az sem igazán tesz jót.
    Jó egészséget mindkettőtöknek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a megjegyzésedet! Igen, ez elég durva, föleg hogy most meg azt terjeszti a fönökség hogy én vagyok az, aki nem akar tovább dolgozni....
      Hétfön beszélek a munkavédelemmel ujra, és rájuk szabaditok minden hivatalt amit csak tudok. Nem vagyok akkora stresszben, azt hiszem a terhesség valahogy megváltoztatott. Felháborodtam mert igazságtalanok velem, de nem stresszelek.
      Eléggé zavar viszont hogy a nyelv miatt nem tudom magam olyan szinten megvédeni ahogyan azt a saját nyelvemen tudnám. Azért megoldom. Imserösöm nincs sajnos aki segithetne, de amit tudok megteszek ellenük.

      Törlés
  2. ha lenne ra penzetek, azt tanacsolnam, hogy pereld be oket... de ha megkerdel egy ugyvedet, az elso konzultacio valamikor ingyen volt... talan annyit meger. ha mast nem, talan tudni fogod, legkozoelebb mit mondj a fonokodnek, ha ujra beszelni kell vele. az ugyvedektol neha jo kis szakszavakat lehet elcsipni, ami ilyenkor jol johet. pl. magabiztosabbnak tuntet fel! ;) ilyen fonokokkel szemben, mint a tied, ez nem art! ;) puszi, vigyazz magatokra! Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelenleg ennek a szegény sebesült, kóbor cicának sem tudom hogy fizetem ki az állatorvost :D:D nem még ügyvéd... :) :)igazad van, jo ötlet csak lehetetlen most.
      Viszont az biztos hogy rájuk küldök minden létezö hivatalt ami tudom hogy találhat valamit amit büntethetnek. :) :)

      Még nem számolok le, mert ki tudja, lehet hogy nem vesznek fel a korházba augusztusig. Sosem lehet tudni. De ha felvesznek nem szolok nekik hagyom hogy rájöjjenek maguktol....amolyan köszönetképp...

      Törlés
  3. Én is a pert javasoltam volna, de látom van aki már írta. Ha megcsípne szerintem egy ügyvéd simán megnyerné a pert, mert mondtad a munkáltatónak a problémát, de nem törődtek azzal hogy veszélyes helyre küldenek. Ezt szerintem még egy silány ügyvéd is úgy megnyerné mint a huzat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, de ha megcsipne az a babám életébe kerülhetne...annyit meg nem ér akármennyit is nyernék vele....
      a kolleganöm meg akit megcsipett annyira hülye, hogy inkább seggetnyal minthogy feljelentse öket.......bár mit várunk attol, aki mexikoi és nem hallott a maja civilizáciorol....:D:D:D

      Törlés
    2. Szerintem igazi per sem lenne az ügyből, mert ha egy valamire való ügyvéd egyszerűen csak rájuk ijesztene, a tisztelt munkáltatóid (ha egy csöpp eszük van) azonnal megpróbálnának peren kívül megegyezni.

      Törlés
    3. hát nem tudom van e annyi eszük :D:D

      Törlés