Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2012. május 25., péntek

Okos kasszás hölgyek....

Csak bejelentkezem....

Rövid sztori a wal-martból. Annak aki nem itt él, mondom, hogy a wal-mart, a világ legnagyobb üzletlánca, olyan mint a tesco csak nagyobb.
Oda járunk általában vásárolni mert mindent megkapunk egy helyen és olcsó is.

Multkor nem tudom leirtam e, most leirom mi történt, ha akkor is leirtam és más gyümölcsökkel történt bocsánat, azt hiszem jol emlékszem de ki tudja..nem is az a lényeg. Vettem ha jol emlékszem kiwit, 5 db-ot. Átlátszó zacskóba tettem ugyebár, fizetek a kasszánál, a csaj nézegeti, számolja, beüt az 5 kiwi helyett 3 citromot vagy lime-ot nem is tudom.....megáll, gondolkozik, nézegeti....gondolja magában ...nem is tudom....citrom ez? Gyanus lehetett neki :D:D:D Elkezdi nézegetni a listáját, ahol minden zöldség-gyümölcs mellett ott van annak fotoja is. Igy találta meg a csodálatos kiwi gyümölcsöt a képen...igen, akkor már tudtuk, kiwiröl van szó...nem citromról... :D:D:D erre az 5 kiwi helyett hármat üt be....

Ma ismét wal-martban vettem 4 db öszibarackot....kasszánál hölgyike az átlátszó zacskón keresztül nézegeti, keresi a cimkéjét, számolgatja, majd beüt 4 db citromot....
(másik hölgy másik wal-mart)
Nem tudom.....valamiféle citrom-függöségük lehet ezeknek az embereknek...csak azt ismerik biztos mert az van a kertjükben meg narancs de annak talán intenzivebb a szine esetleg azt fel is ismernék :D:D
Szóval nézegeti, citromot üt be, majd megint nézegeti a barackot, és ránéz Pistimre, felteszi a nagy kérdést eléggé bátortalanul: "ez barack?"

Én elfordultam hogy ne lássa hogy röhögök.....Pisti felakadt szemmel bólogat hogy igen, az....ha nem jött volna rám annyira a röhögés, feleltem volna neki, hogy nem....sárgarépa....de nem birtam sajnos....

Igy történt, hogy aztán mégis, végülis a kasszás hölgynek sikerült eladnia nekünk az öszibarackot öszibarackként.....:D:D

Kiváncsi lennék hányszor ütnek be mást mint amit kéne.....

Mert az, hogy a dél-amerikai exotikus gyümölcsök közül egyet-kettöt esetleg nem ismer fel, mert tételezzük fel újonc, az oké.....de hogy nem ismerik fel a kiwit és az öszibarackot, de még ötig számolni sem tudnak...na az durva.

BABA: Junius elsö napjaiban, ha addig nem jön Abigél magátol, megindittatjuk a szülést. Nem várunk tovább. Egyrészt mert igy az orvos és mi is fel tudunk készülni elöre ezért nyugodtabban érzem magam, másrészt mert többet lehetek babuval mielött visszamegyek dolgozni.

Fogfájás elmult, skorpiocsipés szintén, mostmár csak probálom nem kapargatni a hasam mert nem akarok ugy kinézni mint egy krokodil a terhességi csikoktol....merthogy attol az Isten sem szabadit meg ha egyszer megjelennek és már van rajtam pici....pedig tavaly oktober ota kenem kakaovajjal..hát biztos genetikán is mulik.....igy jártam....mentem ami menthetö.

Kiscica teljesen meggyogyult, várom hogy jelentkezzen érte egy jo család......

Ja elfelejtettem még leirni hogy miután a fönökeim ugy döntöttek hogy nem adnak munkát egész honapban, ma hivtak hogy menjek dolgozni...most, amikor szülök....most amikor az általuk annyira követelt orvosi dokumentum arrol hogy dolgozhatok, lejár 5 nap mulva.....pf. És kiderült hogy csak végsö megoldás voltam, mert mivel nem vettem fel a telefont, felhivták Anett barátnömet és felkinálták neki is ugyanazt a munkát pár perccel késöbb mint nekem voicemailben.....és tulorapénzt fizetnek neki...amit soha nem csinálnak egyébként, szoval nagy xarban lehetnek hogy engem hivtak...:D:D Hát irtam nekik válaszként az elöbb egy szép emailt és leirtam nekik finoman pedzegetve hogy jo hpogy nem a szülöszobán hivnak hogy menjek dolgozni amikor tudják jol hogy korábban menni akartam mert kellett a pénz....ennyit roluk....

9 megjegyzés:

  1. Szia, itt vagyunk Phoenixben, a Walmartos sztori total hiteles, tegnap a mekiben volt hasonlo tapasztalatunk... koszi a leirast, Sedonat megmeztuk tegnap, allati szep. A devils bridge-hez csak 4x4-el lehetne lemenni, szoval nincs meg megcsinalva az ut, de szerintem nem is lesz, nem teszik tonkre a tajat azzal remelhetoleg. Meglepoen jo az ido most itt, azt hittem, kanikula lesz, de nem. Udv es drukk akkot tovabbra is ;) Barbi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Na köszi a Devils bridge infot!! Be is irom a weblapra. Reméltem hogy valaki tájékoztat majd rola :):)
      Igen, gyönyörü idö van pont jókor jöttetek!! Most esett le a höm., nagyon meglepett minket is. További jo szorakozást nektek!

      Törlés
    2. Koszonjuk! Nekem nem lett volna baj a meleg, bar ketsegtelenul igy ez most kenyelmes volt, bar a Grand Canyon ma nagyon szeles es hideg volt, 55 fok. A Watson Lake-et is megneztuk, nagyon koszonjuk ezeket a jo uti tippeket! Meg egy gyors kerdest szeretnek feltenni, hol lehetne igazi kaktuszos kepeket kesziteni? Hova kell ahhoz menni? Bocs, hogy ehhez a bejegyzeshez irok, de nem tudom, hol lenne az igazi helye...:)

      Törlés
    3. Nagyon szivesen :) Nem probléma hogy ide irsz, de facebookon is elérhetö vagyok a weblap neve alatt. Ott szoktam kommunikálni. :) De mondom nem érdekes.
      Gondolom a saguaro kaktusz érdekelne, Phoenix környékén szinte bárhol. :):) Ha vadnyugatot akartok közel PHX-hez, Cave Creek és Old Scottsdale a legjobb ezekre. Kaktusz: Cave Creekbe elmentek, (már ott a városban is lehet fotozni jokat)végigmentek rajta és ahogy kiértek a városkábol, követve a Bartlett lake felé vezetö utat gyönyörü képeket tudtok késziteni. De mondom phx környéke tele van velük, nem kell odáig elmenni. Miket néztek még meg?

      Törlés
    4. Facebook oldalam:
      http://www.facebook.com/pages/Arizona-Magyarulcom/180523145365732

      Törlés
    5. Szia, megint koszi! Atmegyunk ma LA-be, holnap delutanra kitalalunk meg valamit, nem tudom elore mit. Koszi, majd megnezem a facebook-ot, bar abszolut hulye vagyok a hasznalatahoz :( Ide visszajovunk meg maskor, most csak futolag tudunk mindent megnezni, szukos a 4 nap...
      Udv es jo babavarast :)

      Törlés
  2. nalunk ugy oldjak meg, hogy ne a kasszas holgyikeknek kelljen gondolkodni, hogy te magad kell, hogy lemerd a gyumolcsot, amit vettel (mert kilora megy), tehat neked kell beutni a gyumolcs/zoldseg melle irt szamot a merlegnel, ahol a szam mellett a gyumolcs kepe is ott van, hogy biztos legyel jot utottel be. majd a merleg kikopi a cetlit az arral, a gyumolcs nevevel es sulyaval egyutt, plusz arkod. ezt raragasztod a zacsira, amibe a gyumolcsot tetted. igy a kasszanal egyszeruen csak leolvasoval leolvassak az arkodot. :)

    a munkahelyrol no komment... remes.

    szoval mire mi visszajovunk a nyaralasbol, ti mar 3-an lesztek! :) ja, itt az edes mandula olaj a divat a poci kenegetesre. en is azt hasznaltam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja tudom. Hát...szegény kasszás hölgy...meg kell tanulja mi az a barack....csak leteszi maga elé és a gép kiirja neki a sulyt, szoval nem egy bonyolult dolog hogy lemérje... :):) csak talán igényel egy minimális intelligenciát. :)

      Mandulaolaj: biztos jo az is, már mindegy... :D még egy hét addig már kibirom a kakaovajjal :):)

      Törlés
  3. Én nem járok túl sokat boltba, ha tehetem mindent Interneten rendelek meg. De az internetes boltok is megérik a pénzüket.

    VálaszTörlés