Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2012. május 20., vasárnap

Utolsó napok...remélhetöleg

37 hetes 4 naposak vagyunk ma, megszületett kedves itteni magyar ismeröseink, Niki és Sanyi kicsi fia, Ádám. Mivel ök késöbbre voltak kiirva mint én Abigéllel, hirtelen elég közelinek kezdtem érezni magam a szüléshez. Jajj már jöhetne, de még egy single apro fájásocskám sem volt eddig, bár ma igen, de talán csak a tegnap éjjeli emergency-re rohanás miatti stressz volt az oka.....

Pisti megmutatta hogy fog elindulni szülni....egyik kézben szülös táska, másikban egy karton Budweiser.....ahogy kell. :D:D:D


azt hiszem ezen a képen már eléggé szépen kivehetö mennyire fáradt vagyok. :):) Jól szét van csuszva a fejem :D:D:D Hehe...

Most is elmult már 11 de nem tudok aludni....pedig pf....de jo lenne...amig még tehetem...dehát nem tudom hova tegyem a hasam és nincs valami sok lehetöségem válogatni ebböl a szempontból. :D

11 megjegyzés:

  1. Bele se merek gondolni, hogy milyen lehet. Nekem már ez a pár kiló súlyfölösleg a hasamon is megterhelő. Pedig ez csak a sütemények mellékhatása. :-)

    Gondolj arra, hogy hamarosan minden rendben lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát kb igy érezhette magát a farkas miután kivágták belöle hofehérkét és a nagymamit, teletömték kövel a hasát és visszavarrták :D:D:D:D vagy hogy is volt az ... :D:D azt hiszem lassan el kell kezdjek utánajárni ezeknek a meséknek :D:D

      Törlés
    2. egyébként ha igy felhoztad, tényleg nem tudom én sem hogy hogy birják azok a nagyon kövér emberek a saját sulyukat egész életükben...fu....végigszenvedik az életüket ahelyett hogy leszoknának a donuts-rol meg a brownie-rol és társairol.... :D

      Törlés
  2. egyebkent hany fontot/kilot hiztal a terhesseg alatt? hassal egyutt ertem. mint a fb-on is irtam latszik hogy nemsokara jon mar a leanyzo. kitartast addig is.

    ja es meg azt akartam kerdezni mar egy ideje de mindig elfelejtem hogy ki takaritja a macskaalmot miota varandos vagy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fu a hizásomat le se merem irni....mondjuk Pisti sem hiszi el igazából :D:D

      143 pond(65 kg) voltam az elején, most 199 pond (90kg)vagyok...majdnem 60 pondot hiztam....a sirogörcs kap el mikor rá kell állni a mérlegre a dokinál, de az asszisztens megnyugtatott a dokival együtt, hogy a nagy része viz, hiszen olyan vizes az egész testem, ugy nézek ki mint a michelin baba....
      naés abból kiindulva hogy mennyit ettem...szinte semmit a terhesség alatt..azt is kihánytam...hát remélhetöleg zsir nem nagyon jött rám csak Abigélre. :):):)

      cicaalmot Pistim tisztitja természetesen nem nyulok hozzá, bár nem is hiszem hogy bennük lenne a toxoplasmosist okozo virus hisz nem járnak ki egyáltalán a házbol. :) de biztosra megyünk... :)

      Törlés
    2. Párom 1-2 hónap alatt minden súlyfölöslegét leadta. (Pedig nem is sportol, csak étrendet váltott.) Ha érdekel, megkérdezhetem majd tőle, hogy pontosan mit eszik. :)

      Törlés
    3. köszönöm, de a párom testépitett még otthon, nagyon vágja ezt, én is lefogytam 2 honap alatt 12 kg-ot akkoriban, meg szakács is. gy aztán tudjuk mit hogy :):) de nem is kell étrendet váltsak mert most is normálisan eszem. csak most kihányom a felét. :D:D:D:D
      á nem aggodom annyira inkább csak az tör le hogy fél év alatt hogy leamortizálodtam. lelkileg kicsit megvisel. de tudom én hogy nem maradok igy. :):):)

      Törlés
  3. Mekkora pocak :) nem csodálom hogy már nem tudsz rendesen aludni, a végén emlékszem mikor fordultam volna az ágyban legalább egyik oldalról amásikra, szinte emelő kellett hogy a hasam is forduljon velem együtt :)
    Ja a hízás hát nem a legjobb téma dehát legyen ez a legkisebb gondod, majd leadod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :):):):)...ezt jol megfogalmaztad hihi...tényleg ugy van. :):):)
      á nem zsir csak viz...ugyhogy lemegy az, csak addig el kéne tüntetni a tükröket a házbol meg amerre megyek mindenhonnan :D:D:D:

      Törlés
  4. jo hallani hogy nem aggodsz a sulyod miatt. igy a jo. rajtam biztos zsir lenne boven nem viz. vagy mindketto. elore felek mi lesz majd.... jo lenne leadni vagy 10-15 kg-t mielott belevagunk.

    egyebkent hogy van ez a hanyos dolog? barmikor barhol barhova? :-) viszel magaddal zacsit mindig?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :):):):)
      Neeem...a 7.honapig vittem magammal az aranyos kis zöld hányos dobozomat, azota szerencsére nincs rá szükség. A 8.honaptol már csak reggel hányok általában, bár elöfordul késöbb is, de általában csak öklendezek a nap további részében. Azt sem mindig. Van hogy egész nap nem, aztán másnap tizszer is rámjön. Mostmár segit ami másnak a terhesség elején is, hogy felkelés elött eszem és akkor nem hányok. Eddig nem segitett. De most sem mindig. Van hogy eszem, felkelek, kihányom. :):):)

      Hirtelen jön rám, nincs hányingerem amugy.Rámjön hányok elmulik. Ennyi. Most a pennicilintöl mondjuk szinte egész nap hányingerem van, de az csak a bogyo miatt, nem a terhesség okozza és nem hánytat szerencsére. Csak addig hánytatott amig a Tylenollal együtt szedtem.

      Ilyen boldogságosak a napjaim. :):):) Már hozzászoktam. Volt idöm oktober ota :D:D:D

      Ja én nem fogytam hanem hiztam terhesség elött :D:D:D

      Törlés