Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. január 26., szerda

Luxusmacskák

Tanulás közben pihi képpen beszurok nektek pár képet cicukról. Az uj kismacsek nagyon jól beilleszkedett, okos cica és többet eszik mint a másik kettö együtt.....miután majdnem odaadtam valakinek akinek ez volt az e-mail cime: "breathenomore" ami magyarul annyi tesz "ne lélegezz többet" "nem lélegzel többet" vagy ennek valamelyik ragozása...mindegy, mert egyik sem túl bizalomgerjesztö. Szerintem ha valakinek ilyen e-mail cime van, annak elég durva lelkivilága lehet....egy ilyennek adjak oda egy törékeny kiscicát??? Hát nem....ugyhogy visszamondtam, Nem adtam oda neki. Jól elvan ö nálunk.Ramses, Bastet és Luxor. Tessék itt van mind a 3.:):)













Hát nem édesek? Luxusmacskák.:):):) Az után hogy valami szánalmas senkiházi kidobta és sorsukra hagyta öket, meg is érdemlik....meg amugy is. Hisz többet adnak ök nekünk mint mi nekik.

És itt van Nofer is, a madárpókunk. Már a nagy terráriumban van, kinötte a kicsit és nagyon jól érzi magát. Hát hogyne, amikor ahogy Pisti mondta: "Saját légkondicionálója van":):):) Ez alatt a párásitót értette. Kész esöerdöt csináltam neki. Az ott ami képnek tünik, az Nofi levedlett böre bekeretezve.:):):) Azt is kinötte. :):)



3 megjegyzés:

  1. :))))) hihetetlenek vagyok, de így is kell!!! minden jót meg kell nekik adni, mert megérdemlik és annyi szeretetet adnak, hogy csak na. :))

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon aranyosak a cicák.
    Az új társukat pedig vétek lenne odaadni másnak. Nagyon édes.

    A pók párásítója külön erre a célra készült, vagy normál szobai? Nagyon spécinek látom. Eddig vizes szivaccsal párásítottál az előző helyén?
    Most hogy már nagyobb, mit kap enni Nofer?

    VálaszTörlés
  3. Szia Tibi!
    A párásitó direkt hüllöknek és pókoknak van igen. eddig is ezzel párásitottam neki, csak eddig elég volt 3 mp-re bekapcsolni mert kicsi volt a helye. :):) De egyébként elég lett volna befröcskölni neki egy kis vizet a talajra.
    Még tücsköt eszik, várok kicsit még az egérrel.:)

    VálaszTörlés