Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. január 17., hétfő

LuXor - Hirek a kiscicárol

Ma reggel elvittem öt az állatorvoshoz. Jol tippeltem meg a korát, 10 hetes és kislány. Nincs chipje ugyhogy nem menhelyröl való...igy sajnos elég nehéz lesz megtalálni a gazdit. Az viszont jó hir, hogy teljesen egészséges. Oltásokat is kapott most. Minden ok vele, az egyetlen baj, hogy Ramses és Bastet cicáink nem ugy néz ki hogy el akarják öt fogadni. Ramses ellenne vele, de a kis mogyoró állandóan kergeti öt, és Ramsest ez idegesiti. Igen, a kicsi kergeti a nagyot....elég vicces. A sziámink meg fuj rá, fél töle és morog rá....Ramses olyan ideges lett töle hogy még rám is fujt. Na akkor hirtelen feldühödtem és betettem a kicsit külön szobába, hogy Ramses és Bastet le tudjon nyugodni.

Nem tudom mi lesz, de az biztos, hogy nem hagyom hogy idegbetegek legyenek az uj jövevény miatt. És pláne nem hagyom hogy rám is fujjanak.

Ime Ramses és a kis Luxor ismerkedés közben
 És hogy mit szólt ehhez Bastet?



Adtam fel hirdetést, egyenlöre az igazi gazdit keresve. Remélem meglesz. Ha nem, akkor attól függöen hogy alakulnak itt hármasban cicuk, majd meglátjuk...menhelyre semmi esetre sem visszük öt. Remélem megbarátkoznak vele és nem lesz baj. Egyébként az állatorvosnál elkészitették a kis adatlapját, adni kellett neki egy nevet, hát természetesen neki is egyiptomit adtam. De nem ókorit hanem modernet. Theba város mai nevét, - LUXOR - viseli magán cicuka ma reggeltöl hivatalosan.

Ha viszont valaki ugy gondolja hogy megörül ezért a cicusért, akkor jelentkezzen. :) Akkor adjuk oda, ha tudjuk hogy jó helye lesz. Nem bántják, nem teszik ki, elhordják állatorvoshoz, törödnek vele, vigyáznak rá, szeretik. Mert ugy gondolom egyik állat sem érdemel ennél kevesebbet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése