Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. október 24., vasárnap

Phoenix hirek röviden :):)

--Wickenburg: 4 éves kislányt löttek le Wickenburg mellett: Két család célbalövést gyakorolt, a 8 éves kislány apja felügyelete mellett lött, amikor a 4 éves kishuga elérohant. A kicsi a kórházban meghalt.

--Férfit löttek le Phoenixben egy Premier Inn hotel elött. Meghalt.

--Arizonában mostantól megengedik a gyerekeknek a mobiltelefon és egyéb hordozható, elektromos készülékek használatát az iskolai órákon. 

--Phoenix: Ismét "UFO"-t (vagy mit is??) láttak Phoenix lakosai szombat éjszaka. Sokan izgatottan telefonálgattak, volt aki üstökösöknek, volt aki idegeneknek vélte a tulajdonképpeni éjszakai ejtöernyös tüzoltó gyakorlatot. :):):):)

--Phoenix: Buzi és leszbikus gyerekek és szüleik harcolnak Phoenixben az iskolai "buziverés" ellen. (elnézést a kifejezésért, de igy világos legalább :))

--Phoenix/Chandler: 14 éves kislány tünt el, hétfö ota keresik.

-- Phoenix/Gilbert: Egy gyalogost elgázoltak, rögtön meghalt. A gázolo a helyszinen maradt.

--Nöci balrakanyarodáskor áttévedt a szembejövö sávba, összeütközött egy másik autóval, a kereke kiesett és eltalált egy harmadik személyautót, egy Volvot. Hárman megsebesültek, a Volvoban senki sem sérült meg.

--Mexikoi étterem égett le, senki sem sérült meg. (véleményem szerint túl erös lehetett a salsa szósz, az gyulladhatott ki :D:D:D )

--3 autó ütközött össze, 1 ember sulyosan, 3 könnyebben sérült. A baleset okát nem tudják még.

--20 éves srác éjjel, világitás nélkül biciklizett, ezért a rendörök meg akarták állitani, de menekülni próbált. Elkapták, kiderült hogy nagyjából 30 dkg marihuana volt a hátizsákjában.

--48 éves férfi kis csoporttal indult buvárkodni a mellettünk lévö Pleasant tóhoz. A férfi buvárkodás közben eltünt, nem találják. (neki már nem olyan "pleasant"......:D:D:D )

--Phoenix/Scottsdale:
Keress 100.000 $-t "könnyen" :
SCOTTSDALE'S  MOST WANTED
Robert William Fisher, 2001-ben megölte feleségét, kislányát és kisfiát, azóta keresik. Aki feladja, 100.000 $-t kap!--szerintem célszerü Mexikoban kezdeni a keresést :D:D:D:D

Itt megnézhetitek Arizona leginkább keresett bünözöit. Szép kis lista, alig van közöttük "nemmexikoi". A legtöbbet szexuális bántalmazás vagy drog, de akad akit gyilkosság miatt keresnek. Ezek valoszinüleg már hazamentek Szancsez bácsikájukhoz.......

10 megjegyzés:

  1. Az a szülő lehett volna óvatosabb. Egy 8 évessel mehet lőni kispuskával, de miért viszi oda a 4 évest? Ez pont olyan, mintha hagyta volna hogy egy forgalmas úttesten rohangáljon. Felelőtlen szülő.

    A mobiltelefont nem értem. Minek az egy iskolai órára? Mostantól fennhangon telefonálgathatnak órán és még csak nem is vehetik el tőlük a tanárok? Akkor minek vannak iskolában? Be se menjenek, maradjanak otthon telefonálni.

    Az iskolákban meg mindig vannak valakik akiket piszkálnak. Vörös hajúak, túl sápadtak, túl komorak, túl okosak, túl buták, túl szegények vagy éppen túl gazdagok szegény környéken. Az új iskolásokat meg mindig piszkálták a régiek és mindig is fogják őket piszkálni. Ez mindig is így volt. Nem értek vele egyet, csak azt nem értem, hogy ha kiállnak az egyik csoportért, akkor miért nem lehet kiállni mindenkiért? Nem az kell, hogy 1 bizonyos csoportot ne piszkáljanak, hanem azért kéne kiállni, hogy senkit ne piszkáljanak, senkit se verjenek meg és senkit se alázzanak meg. Vagy ha valakit azért vernek meg, mert "vörhenyes", az okés? Szeritnem kétszínűség ez kétszínűség.

    A helyi bűnözésről én is mindig szoktam olvasni. Sajnos egyre több hír van az újságban. :(

    VálaszTörlés
  2. Szerintem pedig egy 8 éves kezébe fegyvert adni ugyanolyan felelötlenség mint egy 4 évesébe....mert a huga helyett az apját is eltalálhatta volna, mert mondjuk fegyverrel együtt fordul az apja felé....vagy saját magát...
    egy gyerek az gyerek. Akár 4, akár 8 éves. Nem való fegyver egyiknek sem, sem felügyelettel (pláne ilyennel...) sem anélkül.

    A mobilos dolgot én is elitélem. Tiszta hülyeség, ahogy mondod. Minek mennek akkor iskolába?? Ezen kivül tiszteletlenség és bunkóság is a többiekkel szemben, hogy telefonál óra közben.(szerintem)

    VálaszTörlés
  3. Ezek a dolgok mennyi idő alatt történtek PHX-ben? Egy hét, egy hónap, három hónap? A fegyveres dolog tényleg gáz...ilyen nemnormális szülőket!! Elképesztő! Mégis mit gondolt, amikor a gyerek kezébe adta a puskát?? Az a rohadt telefon meg már itt is beleépült szinte a gyerekek fejébe basszus! Tök gáz! (de hát itt is a szülőn múlik, ugye)
    A búvárt nagyon sajnálom...
    Jó hír van? :-)

    VálaszTörlés
  4. Csilla
    általában néhány nap, 1 hét történéseit szoktam összefoglalni, de nem irok le mindent, politika nem érdekel és gondolom mást sem aki nem itt él, az unalmas hireket is kihagyom, mert gondolom az sem érdekel senkit, hogy ujra megnyilt a tempei tó ...:):):)
    És bünügyek közül is csak a velösebbeket irogatom ki.

    Á, mindenhol ez van, nehogy bárki is azt gondolja hogy PHX egy veszélyes város...a különbség csupán az, hogy más nem irja le, mig én igen:):):):)

    VálaszTörlés
  5. Sajnos van aki nem tudja, hogyan kell banni a fegyverrel. Nem az a gond, hogy a gyerek kezebe adta hanem az, hogy nem vigyazott a masikra kozben.

    Mindig is volt fegyverem es mindig tudtam, mikor mi van a celkeresztben. A fegyver az veszelyes uzem es csak 100%0os figyelem mellett lehet hasznalni.

    VálaszTörlés
  6. Utánanéztem pár fegyverrel foglalkozó weboldalon. 6-8 év között szokás elkezdeni.

    Ahogy Romesz is írja, az a lényeg, hogy vigyázni kell a dologgal. Kést se ad az ember gyerek kezébe, míg meg nem tanítja neki, hogy hogy kell vele felvágni a kenyeret. A szülő nagyon rosszul csinálta a dolgot. Jobban járt volna ha előre gondolkozik, mert így utólag már bánhatja.

    VálaszTörlés
  7. Bármi is a törvény, én a magam részéröl biztos hogy nem fogok fegyvert adni a gyerekem kezébe sem 8 sem akárhány évesen.Attól jobban fogom félteni.
    Tudom, sokan erre azt mondanák, hogy ennyi erövel a kocsi is elütheti vagy más baja is lehet. Igen, de akkor nem én vagyok aki közvetve ugyan (mert én adom a fegyvert a kezébe), de megölte a gyerekét. Ha kocsi ütötte el, azt nem én provokáltam ki. (persze ha nem én viszem ki az ut közepére...)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem ez egy fölösleges veszélyforrás, amire nincs szükség. Más hobbit is találhat az ember egy kisgyereknek, amivel nem nyirja ki a másikat.

    VálaszTörlés
  9. Ez egy erdekes dolog. Az emberek velemenye dolgokrol gyakran elter. Egy biztos az ismeretlentol altalaban a legtobb ember tart es szeretne elkerulni.

    Egy biztos az az ember nagyot hibazott mikor a gyerek kezebe adta a fegyvert. De valoszinu en a ferfi kezebe se adtam volna, mert szerintem nem volt tisztaban az alap dolgokkal sem.

    Hozza kell tegyem 6 eves koromban mar vadasz felugyelettel loveszeten vettem reszt es megtanitottak a helyes hasznalatra.

    VálaszTörlés
  10. Ez nem az ismeretlentöl való félelem. Édesapám fiatalokat (tizen-huszonéveseket) tanitott löni gyerekkoromban, s velük együtt engem is. Talán épp 8 lehettem én is. Tudom miröl van szó, szóval nem az ismeretlentöl félek. Egyszerüen ugy gondolom, ahogy már irtam, hogy szerintem fölösleges veszélynek teszem ki a gyerekemet azzal, ha fegyvert adok a kezébe, vagy egyáltalán csak fegyvert tartok otthon. (egyébként a szüleim nem tartottak otthon fegyvert, erre külön épület volt a falu másik részén)

    Még ha tudom hogy jól el is van zárva, én akkor sem tartanék fegyvert itthon, nem még hogy én magam adjam a kicsi kezébe. Minek? Mire jó ez egy gyereknek? Mi jót tanulhat egy fegyvertöl olyat, amit más sporttal/egyéb foglalatossággal nem tanulhat meg?

    VálaszTörlés