Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. október 29., péntek

Elátkoztak, most várom hogy sorvadjak :):):)

Az iwiw forumban a Valami Amerika topikban volt szerencsém beszélgetésbe elegyedni egy Zsolt nevü elmebeteg vudumágussal. Ott elolvashatjátok az egész trécset, ha akartok jókat mosolyogni. Ide csak "bevágok" pár mókás mondatot:

"Azt meglätok egy jol kinezö aranyszöke topäzkekszemü leänyzot sokat lätok mert sok van de olyan citrom arcot vägnak,hogy .... leszolitsam vagy ha leszolitom megbänom mert energiavämpir."

"Amerikät is szeretem klaszak a kowbolyos filmek meg a wadnyugati 1872 south -carolinai 50 dolläros amin Wasington portreja van rajta."

"Szoval talän igen ez az ami engemet felelemmel tölt el,hogy nem engedhetem meg magamnak,hogy beteg legyek mert en nem tudom kitermelni tenyleg kinek kell gondoskodnia erröl az ällamnak vagy az embernek a viläg jobbik feleben nem uszik el mindened ha van betegbiztositäsod mert az ingyenes.
Szoval ez azert fontos tema mert bärki lehet beteg az egyentöl függetlenül önhibäjän kivül.
Vegyük csak peldäul az idöskori kötöszöveti gyengeseg okän vagy inkfartus utän kialakult 3 hegyü billentyü cserelyet ekkor kap a päciens metälszivbillentyüty ami 50 evig jo nem diszno szivbillentyüt ami 8-10evig jo,vagy kap a beteg egy mustary vagy künsztliche ervälyterungot bärmelyik mütetet is nezem 120 ezer dollär ha van biztositäsod akkor is kikell fizetned 50-60 ezer dollärt vagy ha nem tudsz es van biztositäsod akkor megkell halnia az embernek.
Szoval te ezt,hogyan lätod Canada a 60-es70 evekben tök jo szivmüteteket talält ki innen terjedt el az egesz vilägra es ottan is ingyenes szoval erted a problemät."

(persze, mert a szivbillentyüt bármely országban csak ugy dobálják oda az embereknek ingyen....:D:D:D:D ilyen példát!! :D:D hát én olyan jól mulattam rajta.)

"a Disznoszivbillentyüt Danielle Sterr regenyeben is megtalälod nem en talältam ki" (komoly, tudományos forrás..:D:D:D)


Ezt is nekem cimezte, most legalább megtudjátok milyen vagyok :D:D:

"te is olyan magyar vagy akinek rosz negativ az eletenergiäja tehät szarul ällsz az emberekhez gyorsan ätnezem milyen betegsegekell is kell szemolnia egy ilyen negativ embernek mint te tehät a sziv es erendszeri meg magas vernyomäs olyan vagy mint az idöjäräs ez labilis embert eredmenyezz es ha megegyszer gonosz leszel velem el is ätkozlak tehät gondolkodj,hogy en nem elened vagyok hanem megprobälom a tenyeket leirni,en nem a hülye magyarokat akarom bevonzani hanem a jokat.
Na csokoläde.
Na csokoläde"

 Itt pedig rávilágitottam mekkora hülye, de még finoman. Ez volt a reakciója:

"Lenemerj meg egyszer fikäzzni azzal a szar magyar mentalitäsoddal mert elätkozlak."
"Minden magyar aki gonosz volt velem a multban es lelki serülest okozott az sorvadjon el sorvadjon el sorvadjon el.
Ämen."

" Hiszem es tudom,hogy a jo magyarokbol van a több akik 1956-idejen segitö kezet nyujtottak honfitärsaiknak a tävoli nyugaton"

Ilyen vagyok. Negativ, szar és nem segitek. :):):) Hát, másfél órája a mondatain röhögök. Szerintem nem is létezik ennyire sötét ember. Szerintem megjátsza. :):) Bár ha visszaemlékszem magyarországi multamra, volt ott is ilyen vudumágus ismerösöm. :):):)

Van amiben igaza van, pl drága az egészségügy itt az USA-ban, de ezek a példák.....naés az, hogy szerinte az USA Xar, mert ö olvasott egy regényben a disznoszivbillentyüröl........ :)

Áááá baxus...ez olyan mintha viccelne....:D:D:D:D:D:D


Na jó, megyek lefekszem aludni ebben a xar országban, mert álmos vagyok. :):):)

(ja félreértés ne essék,  mégegyszer megjegyzem, hogy van ami nem hülyeség abban amit irt. én az átkozódós, megfogalmazós, példaválasztós részén röhögök, nem azon hogy diszno vagy nem diszno, dollár vagy nem dollár. mókás figura lehet, nem sok sütnivalóval.....)

5 megjegyzés:

  1. Én is azé' szeretem Amerikát mer' "klaszak a wadnyugati kowbolyos filmek..." :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez szívott!!! Na ,akkor el vagy átkozva! Aha!
    Szólhatnál Emőkének,hogy spirituálisan és a fény erejével "ha már túl van a patkók nyomán "egyesítsék erejüket. Tudod-zsák a foltját.Ajj Niki ez a valaki szóra sem érdemes. Hiába nagy az Isten állatkertje.
    ( sorvadjon el,sorvadjon el,sorvadjon el Ámen)---- HISZTI!!!

    VálaszTörlés
  3. Jaaajj hát ez csak a barátosnöm lehet igy névtelenül....:):)
    Csillus, nekem is Emöke jutott róla az eszembe. De hogy mondhatsz ilyet? Ez egy...valami boszorkány, Emöke ö angyal teeee!!! Hogyan egyesithetnék az erejüket?? Hát nem tudod?? Szégyen! :D:D:D

    Ez sorvadást akar hozni rám, Emöke meg meg akart tisztitani! Nagyon nem mindegy ám! Figyelj oda a részletekre csajszi! :D:D:D

    VálaszTörlés
  4. Ja amugy meg nem jól tette hogy pont halloween elött átkozott el.....ma éjjel életre kelnek a holtak és rá küldök vagy kettöt...vagy nem hagyom másra....átváltozom farkasemberré és én magam szivom ki a vérét... :):):) sorvadjon el....ámen...:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  5. Hogy neked mennyire igazad van. De az ellentétek vonzzák egymást .Tisztán sorvadj el!!!!
    Sorvadjon el Ámen!!!!
    Csilla

    VálaszTörlés