Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. október 9., szombat

Kigyó-sonoran whipsnake

Eltüntem, tudom, itt a sógornöm, ugyhogy nem is fogok mostanában tul gyakran jelentkezni. Kirándulgatunk. 2 napja pl az Apache Trail Canyon Lake és Roosevelt Lake közötti szakaszán kirándultunk, gyünyörü volt, és láttunk egy kigyót vagy siklot nem tudom, bár ugyanazt láttuk amit a multkor is, és akkori neten keresgélésem szerint a rat snake-kel volt dolgom. MOST ITT JAVITOK UTOLAG.....elbénáztam. A neten keresgéltem ahelyett hogy a saját oldalamon tettem volna. Én magam tettem fel ezt a kigyot az oldalamra....na mindegy....szoval nem rat snake, hanem sonoran whipsnake a kigyo neve..... 1,8 méter hosszúra nö meg.

Most azonban nem maradt le a feje a képröl, ott álltam mellette és nem ijedt meg, nyugodtan tudtam fotozni. Az ut közepén napozott a drága. A kocsitól sem ijedt meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése