Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. október 18., hétfő

Hoover Dam, Vegas

Hazaértünk Vegasból. Este mig Pistiék kovályogtak a hotelekben, én a Caesars Palace elött fotoztam, már amikor épp nem szakadt az esö. Lényeges hömérséklet különbség van PHX és Vegas között. Nyáron nem volt ekkora differencia. Természetesen Vegas hüvösebb. Ma a Hoover gátnál, az arizonai oldalon mérföldes sor állt, volt aki a kocsija tetején feküdt, párnával a feje alatt, ebböl következtettünk arra, hogy nem másfél perce állhatnak ott. Csinálják az utat és a hidat a gát fölött, igy hol az egyik, hol a  másik iránybol érkezöket állitották le. Mi pont megusztuk a várakozást. Nem sokat láttam az utcsinálgatásból, mert majdnem az egészet végigaludtam. Csak az arizonai oldalon ébredtem fel. Állitolag mi is 1 orát xaroztunk a gát elött, olyan lassan ment a sor, de akkor még nem állt, pont azt az oldalt engedték, csak lassu volt.

Na ennyi most mert álmos vagyok az iráshoz. Még mutatok pár képet amiket az uton készitettem.






6 megjegyzés:

  1. A gatat elkerulo forgalomnak, tegnap ejjel tizenegykor adtak at a hidat. Most mar csak azok fognak arra menni, akik nem akarjak a hidat hasznalni, hogy atjussanak a tuloldalra.

    VálaszTörlés
  2. szia. mi is epp akkor voltunk vegasban !!! vasarnap este egy show-t neztunk meg a Bellagio-ban, hetfon a red rock-nal voltunk turazni. kedden pedig lejartuk a labunkat vegasban. mint irtam az arizona blogodban, most szerdan es csutortokon pedig itt voltunk Flagstaff-ban (Grand Canyon).... jol kifogtuk ezt a pocsek idot!!!! orsi

    VálaszTörlés
  3. ja es most latom hogy te Phoenix-ben laksz. Holnap onnan megy a gepunk :-)
    orsi

    VálaszTörlés
  4. Szia Orsi!
    Összefuthattunk volna ha elöbb tudom hogy itt lesztek PHX-ben. :(
    Sajnálom hogy ilyen xar idöt fogtatok ki, bár a kanyonban ilyenkor már nem csoda ha esik. Ott is ösz az ösz. Viszont most itt PHX-ben is esös kicsit az idö, de kellemes azért. Jó szórakozst nektek!!

    VálaszTörlés
  5. tenyleg csak par orat voltunk Phoenix-ben mivel onnan ment a gepunk. kozben szerencsesen megerkeztunk a keleti partra. most irom az elmenybeszamolot a blogomra kepekkel dusitva. kar hogy a nap nem sutott igy a kepek sem olyan kontrasztosak.

    orsi

    VálaszTörlés