Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. október 21., csütörtök

Csörgökigyó

Tegnap este érdekes dolog történt velem. Már sötét volt, vittem ki a szemetet, és látom, hogy Pistim kocsija mellett áll egy fickó, hosszú bottal és valami zsákkal a kezében. Gyanus volt ahogy ott áll, azt hittem a kocsit lesi, ezért közelebb mentem hozzá, hogy lássam mit müködik ott, amikor rámnéz és haláli nyugott hangnemben, mintha ez volna a világ legtermészetesebb dolga, ezt mondja:
"Hello, vigyázz hova lépsz, mert itt kószál valahol egy csörgökigyó" --és továbbállt.
Pff....ez után ugy lestem a földet, hogy szerintem azt is megláttam volna ha egy hangya fintorgott volna. Tudom, hogy ez itt nem meglepö dolog, hiszen a sivatagban vagyunk, de igy még senki nem mondta az arcomba hogy na figyu itt egy csörgökigyo valahol a lábad alatt...örültem hogy beértem a házba. Megnéztem a fickót jobban, és láttam, hogy kigyóbüvölö az illetö :D:D:D  valaki felhivhatta öket hogy kigyót látott, és ezek kijönnek hogy elvigyék. Szóval hivatalos közeg bácsi volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése