Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. október 29., péntek

Beszólások a kicsiktöl

Ma beszélgettem a kistestvéreimmel skype-on. (Jonatán 9, Jordán 6, Eszteranna 14, Johanna 11). Megkérdeztem tetszik-e nekik a gördeszka amit kaptak, mire jött a válasz a kicsi Jorditól:

" Fúúúú Niki!! Ez tök jóóó!!! Vagy.....még jobb mint a tök!!! " :)

Jonatán az iskoláról "áradozott":

"A tanárnéni hozzámvágta a matekdolgozatomat......pedig hozzám már rég vágta......" :)

Jonatán mesél:
"Képzeljétek el, az ikrek ....igy....ugyanolyanok....."

Jona egy kisfiuról beszél, akit valoszinüleg nem különösebben kedvel:

én: hovavaló az a gyerek?:
Jona: egy állatkertbe....

Eszteranna állitgatta a kamerát, mire Johanna felháborodva(nem szeret kamera elött lenni):
- Miért mindig én vagyok a kamerában??

A növére kedves válasza: - Mert te beterited az egészet!!

Eszteranna meséli, hogy az osztálytársa milyen rossz gyerek, és hogy a tanárnéni helyre akarta tenni:
- Az elsö padban ülök, tanárnéni hozzámvágta az osztálynaplót, a székem lábát kapta el.
én: Miért hozzád? Melletted ül a gyerek?
ö: -Nem. A legutolsó padban....

(jól céloz a tanárnéni...:):):):) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése