Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. szeptember 14., kedd

Hajóval a piroson....

Tegnap mentem dolgozni, elöttem egy truck ment, egy kisebb hajót vontatva maga után, igy jol meghagytam a köv.távot, félek az ilyenektöl, nehogy a hajó benézzen a szélvédömön hirtelen. Piros lámpánál a truck megállt, én mögötte. Akkor a soför gondolt egyet, és !!a piroson át!! továbbhajtott nagy lazán, mintha misem történt volna. A közben balról kanyarodo másik truck soförje kissé meglepödhetett, én és a mellettem lévö sávban állók jól összenéztünk.
Megáll, aztán ugy gondolja "áh, nem ácsorgok én itt a pirosnál" és áthajt rajta....milyen emberek vannak...de komolyan. Vajon hogyan gondolkodik az ilyen? Szerintem sehogy. A többi meg telefonál, festi magát, szlalonozik a sávok között mintha sipályán lenne, irányjelzö meg luxus, a 45-ös táblánál 50-nel megyek, de ugy megy el mellettem szinte mindegyik mint egy rakéta.
De a truck-jukat meg tudják emelni ugy, hogy álló helyzetben egy méterrel a fejem fölött van az ajtajának az alja. Erre van eszük.....jajj de ronda az...pláne mikor a kereke meg akkora mint egy babakocsié.

Tegnap nagy megdöbbenésemre láttam egy gyalogost egy keresztezödésben átsétálni a zebrán. Milyen fura hogy ez szerintem emlitésre méltó....dehát sosem látok amugy egyet sem errefelé. Persze a belvárosban van azért 1-2, de ott sem közlekednek tömegesen mint Pesten. Tisztára furcsa volt látni azt a nöt átsétálni a zebrán. :):)

Megint találkoztam egy zsaruval, ma reggel jöttem haza, napfelkelte, semmit se láttam a fénytöl. Napellenzöt lehajtottam, napszemüveg rajtam, de ugy se.....szóval sávot váltottam, erre a mögöttem jövö kocsi bugni kezd, akkor látom, hogy az meg rendör. Láttam a kocsit persze, csak a felfestését nem, a Naptól. Jól megijedtem, a bugás miatt azt hittem le akar állitani. Akkor hirtelen megelözött, elémjött. Néztem hogy villog-e, vagy mutogat-e, hunyorogtam mint egy vakond, de semmit se láttam a Naptól. Hát, ha meg akar állitani csak villog nem? Azt azért biztos láttam volna. Mentem utána vagy 100 yardon keresztül, de aztán le kellett kanyarodnom balra. A mellete lévö sávba soroltam be, hogy ha akar tudjon kapálozni hogy álljak meg, de nem tette. Tisztára be vagyok kakálva ezektöl, pedig nem csinálok semmi olyat....hát mit ijesztget engem amikor beállok elé? Vagy azt sem lehet? Búgott mint mikor a filmeken megállitják az embert. Szabályos voltam, le kellett kanyarodnom, hát mit csináljak.....ott hagytam.
Nyugtasson már meg valaki hogy ha meg akart volna állitani megtette volna. Vagy majd kopogtatnak az ajtónkon hogy megléptem a rendör elöl. :):) Jó tudom hogy ez már tulzás, de elég ijesztö volt az a búgás....én meg alig tudok valamit ezekröl az itteni rendör szokásokról. Minden megijeszt. Még az is ha rámmosolyog a rendör...:):):) Biztos le akar csukni. :):):):):)
Ma ez lesz a 6. éjszakám egyhuzamban, hát elég mosott vagyok.....

6 megjegyzés:

  1. Hm, valoszinu elgondolkozott a pick-up vezetoje es ugy gondolta, hogy egy stop tablanal allt meg.
    A rendor ha megakart volna allitani, akkor a szirenat teszi ra, vagy a PA-n keresztul szol, hogy huzz felre.
    Ne aggodj miatta

    VálaszTörlés
  2. Köszi, ez azért megnyugtató, a drágám is ezt mondja. Lehet hogy csak durcás lett hogy beálltam elé.... :):)

    VálaszTörlés
  3. Ha meg akart volna állítani nem előzött volna meg.Kivéve ha menekülsz és elédvág, leszorít, mint a filmekben.Szóval a biztonsági okokból hátulról állít meg villogva, vagy hangosbeszélőn.(jobban figyelemmel tudja tartani az előtte lévő autót és utasokat) A búgás csak azért volt, hogy engedd el, mert meg akart előzni.

    VálaszTörlés
  4. Engedjem el mert meg akar elözni?? Hát akkor álltam be elé....hogy engedtem volna el? Menjek vissza a másik sávba? Mellesleg tele volt az út kocsikkal, örültem hogy sávot tudtam váltani.....hova tértem volna le hogy elengedjem? Vissza az elözö sávba ahogy akarok, vagy a járdaszigetre?? Egyébként meg miért kellene letérnem ha nem szirénázik? Nincs vészhelyzet....álljak meg mert a paraszt rendör? Akkor kell letérjek elöle ha sziránázik nem...??

    VálaszTörlés
  5. az a sziránázik szirénázik lett volna :):):):)

    VálaszTörlés
  6. szerintem egyszerüen csak zavarta hogy beálltam elé.....egyel több kocsi került igy elé...:):):):):):)

    VálaszTörlés