Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. szeptember 21., kedd

Csokik itt és ott

Hát ez egy tanulságos dolog volt......most megtanultam végleg, hogy az europai csokiknál nincs jobb.  Mióta itt vagyunk, még nem találtunk olyan csokit, amire azt mondanánk, hogy van olyan jo, mint az átlag europai csokik. Még az itt annyira ajnározott Hershey's is elbujhat a magyar Boci csoki mellett.(szerintünk). Na a másik, Reese's nevüröl nem is beszélve, hát az egy hányat. Na mindegy, nem az amerikai csokikat akarom fikázni.

A lényeg, hogy néha bünbe esek, és a boltokban a kasszánál elcsipek egy szeletkét, addig állok a sorban hogy megkivánom.....most mit csináljak....hát veszek egy 50centes szeletkét. Kb 1 honapja vettem két fajtát, az egyiket kidobtam annyira xar volt, a másik viszont meglepöen finom. Azóta Pistivel rácuppantunk, bár csak szolidan azért.....az a baj, hogy alig találni. Csak kicsi szeletke van belöle.

Akkor meglepödve nyugodtunk meg, hogy azért ezek az amerikaiak is tudnak ám finom csokit csinálni. Az elöbb elkezdtem irni ezt a bejegyzést, és ezt irtam erröl a bizonyos finom csokiról:
"Végre találtam egy csokit, ami összevethetö minöségü az europai csokikkal, bár lehet, hogy ha jobban megnézem a csomagolását, még erröl is kiderül majd hogy svájci...hehe. "

Aztán rákerestem a neten, hogy betegyek nektek egy fotot róla. Beirtam a csoki nevét, és mit dob ki a net????Egy ismerös logót:


Pff....na ennyit arról, hogy találtunk egy jó amerikai csokit....ezt is europai, ráadásul pont Svájc, amire tippeltem. Hát jót röhögök itt most magamban. Persze a másik szeletke bizonyára amerikai volt....hát, az amit kidobtam annyira rossz volt. Na ennyi.
Ö az a bizonyos új felfedezettünk, a kis teknös(turtle). Nagyon finom!

7 megjegyzés:

  1. Nekünk nagyon bejött a Hershey's csoki és főleg a Simphony fajtája :-) Nyam-nyam...már sajna el is fogyott, amit hoztunk, pedig hoztunk jó párat... tény, hogy nem egy Godiva, de szerintünk nagyon finom. Ott inkább érdemes fincsi csokis cookie-kat venni, mert azok aztán tényleg nagyon finomak!

    VálaszTörlés
  2. nem is irtam hogy a Hershey's nem jó csoki, csak azt irtam, hogy a Boci szerintem magasan jobb. Itteni viszonylatban azok közül amiket eddig kostoltam, a Hershey's volt a legjobb.

    VálaszTörlés
  3. Amit nem ertek, miert tesznek egy csokiba mesterseges izesitot?
    En nagyon csoki zabalo voltam, de harom honapja nem ettem egy falatot sem :D
    Itt van a hutoben 2 tabla csoki, de nem kivanom egyaltalan.

    VálaszTörlés
  4. Rejtély. :):)
    Ne csinálj ebböl problémát, megoldjuk azt a csoki gondot hamar, leveszem a válladról ezt a terhet. Megirom a cimet hogy hova küldd. :):):)

    VálaszTörlés
  5. Ami jó:

    Hershey's Almond http://homeofcandybars.com/images/hershey-almond.jpg

    (Persze a Piros mogyorós 1000x alázza, de ha az nincs, jó ez is.)

    Továbbá:

    Snickers

    M&M (a csokival töltött, nem a mogyorókrémes!)

    Van itt valami kókuszreszelékes is, amiben van almond. Az is finom.

    A sütemények és torták többnyire ehetetlenek mert túl édesek.

    Romesz, nem is az, hogy miért tesznek a csokiba ízesítőt, na de miért tesznek a csemegekolbászba kukoricaszirupot?

    VálaszTörlés
  6. A sütis tortás rész való igaz, semmi izük, csak annyit érzel, hogy hánytatóan édesek....persze azért a brownie nem olyan rossz, de abból is elég fél szelet. Nem tudom minek nyomják ugy tele cukorral....
    viszont amit házilag készitenek, azok egész jók. A kolleganöim szoktak néha hozni, és egész ügyesek.

    Az a kókuszos tényleg nagyon finom, olyan mint a Bounty csak egész mandula is van benne!

    VálaszTörlés
  7. a weblapon minden süti után odairtam hogy nagyon édes :):):):):)

    VálaszTörlés