Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2012. április 9., hétfő

Sivatagi husvét - aludjunk a kigyók között....mi baj történhet :D

Csak egy szösszenetet szeretnék megosztani veletek amit most husvétkor láttam.

Még mindig képesek meglepni ezek az amerikaiak.......
Itt ugyebár az a szokás ilyenkor, hogy a gyerekeknek csokitojásokat dugdosnak el a ház körül, az udvaron, itt-ott, és ök lelkesen keresgetik azokat.
Dolgoztam husvétkor is, és nagyon meglepödtem, amikor a betegem szomszédjában azt láttam, hogy az unokái hálózsákban, a földön éjszakáztak kint az udvaron. Az udvar nincs körbekeritve, mellette közvetlenül hatalmas golfpálya terül el, ahol minden éjjel szokás szerint prérifarkas csapatok vonyitva vonulnak el. És ahogy mondom, csapatok...nem két nem három farkas, de a hangjuk alapján 10-vagy annál több is. Nagyon sokszor halljuk öket a házból. A gyerekektöl kb 10 méterre van a golfpálya......
Már ez önmagában is teljes mértékben kizárja azt, hogy én a saját gyerekemet egy ilyen környezetben hagyjam kint aludni a földön.
Tovább vittem a gondolatmenetet, feledve a farkasokat, nézzük csak.....vannak még skorpiók, halálos mérgü pókok és végül csörgökigyók, amik mind éjjel (alkonyatkor és pirkadatkor) a legaktivabbak. Ezek közül a farkasok ha csapatokban jönnek, és a csörgökigyo percek alatt képes megölni a gyereket, de kétféle pók is halálos lehet, és kisgyermekre a skorpió is.

Hát, ezek közé a kedves állatkák közé engedik ki ezek a jóemberek a gyerekeiket aludni éjszakára. Nem értem...nem értem....vajon miért??

Nincsenek tisztában a lakhelyük állatvilágával? Mit gondolnak mi az a vonyitás éjjelente? Mentöautó? Föleg azért sem értem mert ezek a farkasok egyébként lazán közlekednek az emberek között egyesével/párosával nap közben szóval kizárt hogy nem tudnak roluk....

Vagy egyszerüen csak ugy gondolják hogy ááá....miért pont az én gyerekemet marná meg egy gyémántfarkú? (hát mert a te gyereked fekszik kint éjjel a földön a sivatagban.....)
A farkasok meg csak aranyos kutyusok...tény, hogy nagyon édesek, tényleg. És nincs is velük baj amig magányosan ballagnak...de éhesen éjjel csapatokban, alvó kisgyerekek mellett sétálva?????

Vagy csak én vagyok ennyire bexarós?

Nem értem......

6 megjegyzés:

  1. De miért aludtak kint? Ez húsvéti szokás, hogy Arizonában kint alszanak ilyenkor a gyerekek? Vagy ez speciális eset a szomszédaidnál? :-)

    VálaszTörlés
  2. Ezek a betegem szomszédai, nem az enyémek, de szerintem csak kint akartak aludni a gyerekek. Nem tudok ilyen szokásról legalább is. :):) Elég béna dolog lenne hogy máshol nem szokás de itt, ahol annyi minden kinyirhatja a gyereket, itt az. :):):)

    VálaszTörlés
  3. szerintem azert aludtak kint hogy le ne kessek a husveti nyuszit :-)

    VálaszTörlés
  4. :D Lehet...még jo hogy túlélték az éjszakát :D

    VálaszTörlés
  5. Vagy hogy le ne késsék a húsvéti kígyót. Elvégre a kígyó tényleg több tojást rak, mint a nyúl. :D

    VálaszTörlés
  6. Haha igaz igaz :D :D Hivatalossá is tehetnék akár a husvéti kigyot itt AZ-ban :D :D
    Azon viccelödtünk, hogy reggelre nem a gyerek talál tojást hanem a kigyo talál gyereket :D

    VálaszTörlés