Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2012. április 11., szerda

Happy pregnancy :D:D

A KÖLTÉSZET NAPJA VAN MA  és a kedvenc költöm szülinapja, József Attiláé. :)


Még mindig hányok. A doki 6 hetet jósol nekem még a terhességböl, holott 8 lenne még :D 2 hét minusz. Ez jó mert már eléggé utálom 120 évesnek érzödö testben élni napjaimat. Garantálom hogy ennyi féle bajuk még az öregeknek sincs :):):):) Alapból nem vagyok nyavajgós fajta, de ez már sok :D:D

Tegnap találtam egy blogot, a hölgyike irt a terhességéröl, szidja a weblapokat amik arról irnak milyen szép a terhesség. :):):):)
Teljesen egyetértek vele. A negativ dolgok miért nincsenek elterjedve vajon?? Mert van belölük böségesen.. Hol vannak a boldogan pihengetös, pocaksimogatós boldogságos honapok?? Mert ezidáig még nem túlzok, egyetlen egy szép terhességes élvezetes napom sem volt a 32 hét alatt alatt. Csak a kinlódás, a budi fölött öklendezés (+ahol épp elkap) meg a sántitás.

Persze van akinek semmi baja végig. Hát, én a szerencsétlenebbek közé tartozom. Plusz boldogság, hogy a 9 honap nem is 9 hanem 10....ezt is elfelejtik leirni általában....hisz 40 hét az nem 9 hanem 10 honap. (persze ismerem az okát annak hogy miért igy van számolva, és tulképp általában az elsö honapban észre sem veszik a terhességet a nök, bár tudom sok kivétel van azért)

Hát ime az én "boldog terhességem..."
Ödémás az egész testem, még az orrom is....nem viccelek...
hányok, ha nem hányok öklendezek, ha nem öklendezek készülök az öklendezésre mert hányingerem van...
enni nem tudok szinte semmit
gyilkol a gyomorsav
inni is csak tejet és vizet ( a tej valoszinü a gyomorsav miatt jo)
fáj a hasam
fáááj a térdem de örületesen, igy aztán felállni kész kin....
fáj a kezem, dagadt és olyan zsibbadt hogy sokszor egy bögrét nem tudok vele megtartani...
a lábamra gyakran alig tudok ráállni ugy fáj, persze szintén dagadt is....
5 méter séta után lihegek, sántitok és levegö után kapkodok (kismama oldalakon azt irják sétáljak sokat...hát sétáljon aki nemnormális)
állandóan fáradt vagyok, aludnék egész nap, de még éjjel sem tudok, nem még nappal, sehogy nem kényelmes, nem kapok levegöt, pisilnem kell állandóan, sokszor sirógörcsöt kapok annyira kényelmetlen mindenhogy.
amikor a hátam is elkezd fájni na az a legjobb :D:D

Arról, hogy pszichésen hogyan érint hogy a testem leginkább egy vemhes koca testéhez hasonlit és valoszinüleg soha nem is lesz a régi, hogy a tükörbe nézek és sirvafakadok, hát ezt inkább nem is részletezem, mert az még egy pszichologust is megrigatna....

Hát, kedves apukák, ezt vállalja be egy nö azért hogy közös gyermek szülessen...és akkor a szülésröl nem is irtam semmit :D na még az gyönyörü lesz.... :D:D:D
Még jó, (és csoda) hogy a terhességi hiszti és követelözés amiröl annyian beszélnek, nem ért el.....:):):)

A drágámnak mutattam hogy ugrál Abigél, teljesen elborzadt azon, hogy mozog az egész hasam. :):) Funny...:):)

Egy magyar nögyogyász szerint azért hányok, mert tudat alatt elutasitom a terhességet....nem tudom mi van a tudatom alatt, de fölötte 4 éve várjuk ezt a babát és azóta minden honapban csináltam 5-10 tesztet ami mind csalódás volt...(1 kivétellel persze..vagyis 2 de az egyik nem jól végzödött sajnos..), igy aztán elég nehezemre esik elhinni hogy igy lenne. :):):) Persze attol még lehet igaza, nem értek a tudatalatti dolgokhoz.

Mindenesetre akárhogyan is zajlik ez a 10 terhes hónap, Abigél a mindenünk, és kétségtelenül megéri a kinlódást. Még többet is. :) Szóval várjuk nagyon nagyon! :):) Hányva, sántitva, nyögve....de nagyon várjuk! :):)


3 megjegyzés:

  1. Kitartas, mar nem sok van hatra! :) Nagyon szep a babaszoba! :)

    VálaszTörlés
  2. mar a finisben vagytok. hajra!

    (lassuk csak tudok e kommentelni)

    VálaszTörlés