Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2012. április 3., kedd

Belémkötni való anyag :):)....

...csak már hidegen hagynak azok a hozzászólók, tehát tessék:

Továbbra is köszönjük szépen az érdeklödéseket rólunk és a kicsiröl és millió bocsánat azoknak akiknek nem feleltem még az utolsó levelükre! Pótolni fogom. Ha nem, akkor kérlek kiáltsatok rám!

7 és fél honapnál tartok, igen...még mindig hányok...nem ugy néz ki mintha el akarna mulni. :)
Csupa viz vagyok, puffadt még az orrom is. :) (nem vicc!) De még mindig jobb mintha háj lenne viz helyett. Enni alig tudok, nem is értem más kismama hova zabál annyit....hisz a gyomrom akkora lehet mint egy dió....

Junius 8ra vagyunk kiirva, de nem hiszem hogy kihuzom addig, szoval készülök a korházi csomaggal. Ezzel kapcsolatban jótanácsokat szivesen fogadok, bár már sokat olvastam rola és kaptam is pár tanácsot, amit köszönök szépen.

Abigél szobája szinte teljesen kész van, itt van néhány kép rola. Telefestettem a falat, reménykedve hogy a sok szin majd lefoglalja és sirás helyett azon gondolkodik mi az a sok vacak amit az anyja odapingált a kétbalkezével. :):):)

Az elsö kép félkész állapotú még, a kiságy ugye üres :):










A plafonra is szeretnék szines gömböket, merthát azt látja babuci legtöbbet, de ezzel a pocakkal már nem merek oda felnyujtozkodni, mert sokszor a földön is szédülök :D


Kirándultunk egyet pár napja a Bartlett tóhoz, a facebookon már láthattátok a képeket: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.266363313448381.63817.180523145365732&type=3

A munka már elég nehézkesen megy, pedig nem megeröltetö amit csinálok és a kollegák sokat segitenek..már amelyik.
Anettnak itt is köszönöm a sok helyettem végzett munkáját! Majd visszaadom ha te leszel terhes Brandon tesójával :):):) Hehe...

Május 31-ig dolgozom elméletileg, de szerintem ugyis hamarabb jön babó....remélhetöleg nem munka közben jön rám majd a szülés....aztán 2 honapig tudok itthon lenni vele, mivel semmilyen juttatást nem ad a munkáltatóm az itthonlétre, és sajnos nem engedhetünk meg magunknak több pénzkiesést. Nem mindenhol van igy, bár eléggé általános dolog az USA-ban hogy nincs juttatás kismamáknak. Erröl kicsit irok majd a weblapon.

Hogy konkrét dolgot irjak a munkáltatóm bénaságáról:
Meg mertem kérdezi hogy adnak e bármilyen juttatást a kisbaba születéséhez. Akár anyagit, akár másfélét...a válasz valami ilyesmi volt:
"A munkaszerzödésben világosan le van irva hogy semmit nem fizetünk!!!"
Pf. Köszi....elnézést hogy meg mertem kérdezni. Visszairtam neki hogy bocs, a férjem munkáltatója elég fer módon áll ehhez a témához, ök ajánlották hogy kérdezzem meg, hátha ti is adtok valamit....ezért merészeltem feltenni a kérdést.
És akkor megkérdi meddig akarok dolgozni. Mondom május 31ig.
Válasz: jobb lenne ha május közepéig dolgoznál.
válaszom: nekem is jobb lenne, de mivel semmit nem fizettek, nekem az elég nagy összegü pénzkiesést jelentene, amit nem engedhetünk meg magunknak. Szoval május 31.(nehogy már még ö játszon az én pénzemmel ugyebár)
Válaszuk: akkor hozz egy papirt az orvostol ami bizonyitja hogy tudsz addig dolgozni....
Vittem....

Azt már nem is részletezem, hogy az ujonnan bevezetett betegröl szóló ürlapot, amit nem is jol magyaráztak el, ugy töltöttem ki elsö alkalommal, hogy lemaradt a nevem után a beosztásom (amit mindenki ismer egyébként...). Ezért 120 km-t kellett kocsikáznom az irodájukhoz, hogy beirjam a mulasztásomat.....mert a fönök kikérte magának hogy 3 betüt ráirjon a papirra nekem, vagy hogy a papirt a munkahelyemre faxolják/vigyék hogy ott irhassam be hogy CNA :):):). :D Hát nem röhely? (és nem csak velem tették ezt meg)
És akkor jön az, hogy milyen jó cég ök, meg hogy sorbaállnak ezért az állásért. Hát.....meglátjuk hányan állnak sorban amikor bejelentem hogy csipjetek ki helyettem valakit abból a hosszu sorból mert én nem megyek vissza. :D :D A kórházban jók a juttatások és jóval több a fizetés, ugyanezzel a beosztással és munkaidövel. Miért maradnék?

WEBLAP
A weblap tárhelye módosulni fog a következö 1-2 honapban, szóval ha eltünik, nem töröltem, csupán nem ugy alakult a tárhelyváltás ahogy elképzeltem, de hamarosan újra elérhetö lesz. Szeretném még Abigél érkezése elött megoldani, de a testvérem segitségére szorulok, aki persze Egerböl segit nekem, és egyeztetni az idöt hogy mindketten ráérjünk, nem mindig megy egyszerüen.

ANYUKÁK,
ha valaki leirná nekem a Braxton Hicks kontrakcio érzését, azt megköszönném. :):) A doki folyton arrol kérdez de nem érzek semmiféle feszülést, viszont sokszor egész éjjel olyan fájdalmaim vannak hogy megmozdulni sem tudok.....de távolról sem feszülés, inkább olyan mintha le akarna szakadni a hasam plusz hasitó éles fájdalom...és eddig még csak azt hallottam hogy ez valamilyen feszülös érzés kellene legyen....

Átállitottam a beállitásokon, hogy névtelenül ne lehessen irni, ha nem névtelen vagy és mégsem sikerül, kérlek szolj fb-on, mert nem nagyon értem itt a beállitások dolgokat. :)

1 megjegyzés:

  1. A multkor ide is akartam irni, de akkor nem sikerult. most ujra probalom. :) gratulalaok, naagyon szep lett a szobacska! :)

    VálaszTörlés