Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2012. április 24., kedd

Abigail baba nagyon siet :)

Most jöttem az orvostól. A kislányunk fejjel lefele fordult, nagyobb mint lennie kellene a 34 héthez képest, és a doki szerint valószinüleg egy honappal elöbb meglep majd minket. Ez jó, mert akkor már csak 2-3 hetem van hátra. :)
Már nagyon erös harc folyik közöttünk hogy kié legyen a tüdöm, ugyhogy jobb lesz ha Abigail baba elhagyja a harcmezöt mielött legyöz :):):):)

Én pedig megyek és befejezem a korházi táskák pakolását, azt hiszem itt az ideje.... :)
Ha eltünök tudjátok hová lettem. :):) Szülök, vagy vagdosnak :):):) Nem bánom csak túl legyek rajta végre....
Remélem nem a munkahelyemen jön rám a szülés....

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi ...mostmár fél lábon is söt a kislábujjam hegyén is :D:D

      Törlés
  2. Szia
    Most találtam rá blogodra és nagyon szivesen olvasgatom. Érdekelnek a hétköznapok más országokban.
    Könnyű és gyors szülést kívánok.
    Nagyon szép nevet választottatok.

    VálaszTörlés
  3. Még csak annyit /visszafelé olvasok :)/ a magyar nemmagyarsággal kapcsolatban, már ez is mekkora hülyeség. Annak születtél az is maradsz, mindegy hogy hova kerülsz a világban. Az élet nagyon gyorsan elszalad, nem szabad felesleges emberekre pazarolni az energiád, főleg hogy még csak nem is ismered őket.
    Az egyik legszebb korszakban vagy most, használd ki, lubickolj benne , teljesen mindegy hol élsz mindenhol emberek élnek, vannak nagyon jó fejek és nagyon hülyék.
    A blog jó dolog, évek múlva visszanézheted, én lusta lettem volna ill. vagyok megcsinálni pedig egyszer majd jó lenne.

    VálaszTörlés
  4. szia Niki, en is sok... ...mindefele jot kivanok neked/tek! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen mindkettötöknek! :)

    VálaszTörlés