Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2012. április 5., csütörtök

Beállitások változtatás + blogirás

Megint változtattam a beállitásokon, na most aki tudja hogy megy ez a "csak a blog tagjai irhatnak" dolog, kérem szoljon mert én nem értek hozzá....erre állitottam át ugyanis, mert még mindig tudtak névtelenül irni szépeket.... :D

Gondolom azért irnak bunkókat, mert totál öszintén leirom amit gondolok.
Sok nagyon érdekes blogot láttam már, amit külföldröl irnak magyarok, és szerintem nagyon szép dolog, hogy annyi magyar ir magyar honfitársainak más országokról és a különbségekröl és ez inkább azt mutatja hogy az hogy eljöttünk M.o.-rol, nem azt jelenti hogy kakálunk az országra, hanem csupán azt, hogy talán a szerelmünk után mentünk, magasabb szinvonalon és kevesebb gonddal szeretnénk élni az életünket, vagy csak hogy nekünk jobb ott ahol vagyunk. Biztosan senki nem azért él olyan messze az otthonátol, mert olyan jo távol a családtól vagy mert lenézi a szülöföldjét...ilyet legalábbis még nem hallottam. Az, hogy itt élünk hátrányokkal is jár, de bevállaltuk. Ha pedig valaki 'Honoluluból' blogot ir a magyaroknak, szerintem épp azt jelzi, hogy szeretné ha látnák a magyarok, hogy milyen az élet máshol.

Egy blogot vezetni idö (sokszor elég sok..., energia, munka, elkötelezettség. És sokan nagyon szép, tartalmas és érdekes blogot vezetnek azért hogy a Magyarországon élöknek adjanak egy kis kellemes, izgalmas, érdekes olvasnivalót, fotókat. Ebbe kötnek bele egyesek rosszindulatuan? :):) Vicces. Nem hiszem hogy bárki is azért vezet blogot hogy más irigykedjen rá. Az gyermeteg dolog lenne...pláne nem egy olyan aki évtizedek óta itt él.
(bár én nem annyira ide, mint inkább a weblapra koncentrálok..ez csak olyan ...ha érdekel ez van velünk blog', nagyrészt a családnak. )

Sok külföldi magyarral beszélgettem már, és 99%-nak ugyanaz a véleménye a magyar dolgokrol, ami nekem. Ha nem igy lenne, valószinüsiteném hogy én vagyok aki rosszul látja és csak nekem volt olyan rossz sorsom M.o.-n, biztos nem jol csináltam valamit. :) De 20 éves korom ota nem kerülgetem a kását, ha valami xar az xar.

...ha nem tetszik minek olvasol? :D Mert az a legjobb hogy ezek az emberek visszatérö olvasók :D:D:D Lehordanak de folyamatosan olvassák amit irok. :D Lehord, felelek, felel....vagyis olvas....Ki érti ezt? :D Ha valami nekem nem tetszik, jobb felsö sarok X és ennyi...miért irogatnék meg csekkolnám ujra és ujra hogy jött e válasz? :):):) Ez olyan szánalmas nem? :D Röhely...

Bár tudom, hogy Magyarországon sajnos nagyon sok embernek ennyi az öröme....hogy olyanokrol olvas akinek jobb máshol, aztán probál belelépni a lelkébe egy-egy piti üzenettel hogy ne legyen már olyan jo neki. :):) És ez jó érzéssel tölti el. :):) Mert sajnos semmi másban nem leli már örömét. Munka végkimerülésig -- xar fizetés--számlahalmok - tescos parizer. Ennyi az élete. Teljesen meg is értem szegényeket. Olyan jo hogy már nem zavar és csupán pszichologikus oldalrol külsö szemlélöként tudom boncolgatni ezt a témát. :)

Ja ez nagyon jó volt!! :):) Pár hete abba kötöttek bele, hogy valami szót nem jol irtam le, és azt irta hogy annyira hülye vagyok, hogy már magyarul irni sem tudok. :D:D Ez milyen már? :D Tudok magyarul egyébként, söt ugy gondolom nagyon sok magyarországi magyarnál helyesebben irok, mindig is jól ismertem a magyar helyesirás szabályait, viszont ahogy más külföldinek általában, ugy nekem sincs magyar billentyüzetem. Meglepetés!! :):) Az amerikait állitottam át magyarra, ami azt jelenti, hogy a betük nem ugy vannak kiirva a klaviaturán ahogy azok ténylegesen elhelyezkednek rajta, fejböl kell tudnom melyik betü hol van, mert ha ráirom is lekopik.....igy irok....szoval ha valamit elrontok, az ezért van általában, vagy félrenyomom, ami megintcsak nem hiszem hogy az analfabéták szokása. :):) Irhatnék az amerikai billentyüzet szerint is, de akkor meg az lenne a baj ugyebár, hogy nem veszem a fáradtságot arra, hogy magyarul irjak. :):) Számomra fontos hogy használjam az ékezeteket ahol tudom....ezért irok magyar ABC-vel. Még ha ez igy bonyolultabb is. Azt is itt garantálom, hogy a születendö kislányom is helyesebben fog magyarul irni mint sok magyar otthon....Biztosan azért, mert xarok a magyarokra és a magyar nyelvre igaz? :D

Végszóként: Ez az én blogom, az én véleményemmel. Tudom hogy más általában nem irja le a rossz tapasztalatait a magyarokrol, csak lenyeli, és esetleg egymás között osztják meg az itteniek, ahogyan nekem is mondják, fb-on irják nekem hogy igazam van, és itt-ott, de nem irnak erröl a blogjukon, mert kerülni szeretnék a konfliktusokat. Én elmondtam, mert nem érdekel azok véleménye akikröl a véleményem szól, igy kapom a sok bunkó üzenetet. . :):) Nem fogom visszatörölni a 2 évvel ezelötti negativ tapasztalataimat, mert az igazat irtam le. Ha nem tetszik ne olvasd.

A bunkó megjegyzések csupán azt bizonyitják amiket leirok. Ha tuskó vagy, bizonyitod az én igazamat. :) :) Szoval bosszantani nem tudsz. Életben is van ebböl konfliktusom, hogy ha valaki tapló velem, azt megmondom. Ez miatt még lehet hogy ki leszek rugva a munkahelyemröl is. :):):) Nagyon ritka esetben nem szólok semmit, mert talán olyan személyröl van szó, akit nagyon nagyon sokra becsülök és nem szeretném egy hülyeség miatt megbántani....persze itt is vannak határok.

Már nagyon elhuzódott ez a téma. Túl sok looser elkeseredett üzenetére reagáltam. Majd irok egy figyelmeztetést a blog tetejére hogy csak erös idegzetüeknek :D

KÖSZÖNÖM SZÉPEN A SOK JÓKIVÁNSÁGOT MEGINT!! NAGYON KEDVESEK VAGYTOK!! Már alig várom hogy megoszthassam az elsö fotót Abigélröl!!!!! :):)

Kezd már 'nemkellemes' meleg lenni, 30-on felül...a terhesség miatt kissé nehezen viselem, de még mindig jobb mintha hideg lenne, szóval semmiképp sem panaszkodnék. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése