Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. július 12., kedd

Szörny Arizonában-chupacabra, szótár

Jól kezdem a reggelt....egy hete láttam a tvben egy dokumentumfilmben, hogy mexikoi illegálisokat ölt meg egy titokzatos lény a sivatagban dél-Arizonában. Nem jutott eszembe hogy is nevezték a lényt, hát beirtam a keresöbe hogy chamichunga, mert ez jutott eszembe valahonnan....:):):).....erre kidobta hogy chimichanga, ...nézem nézem, föcim: "hogyan készitsünk chimichangát"...nah akkor ez nem az lesz...:):) azt nem esszük meg...keresem tovább, végül csak meglett mi is a lény neve: chupacabra :):):):):):):)
Csamicsunga vagy csupakabra....tök mindegy, mert ugy sem tudja senki hogy mi az, de azért elég vicces volt ahogy eljutottam a megoldásig....:):):)

Szóval  chupacabra:
A 90-es években kezdödött a történet, amikor chileben farmerok halottan találták a birkáikat és kecskéiket. Az állatok nyaka el volt harapva, a vérük pedig ki volt szivva. Mivel egyetlen ismert ragadozó sem öli meg az áldozatát ilyen módon, a hir nagyon gyorsan terjedt, s egy egész mitosz keletkezett belöle. Vámpir és vérszomjas gyik keveréke lényként képzelik el. Bár még senki sem készitett rola felvételt, sokan mondják hogy látták, de más és másféleképp irják le amit láttak. Olyanok is vannak akik földönkivüli lénynek hiszik. Hát, most Arizonába is eljött Mr chupacabra. :):)

A müsort az Animal Planet csatornán láttam. Arizona déli részén, a sivatagban illegálisok próbáltak mexikobol átszökni. Anya, apa és a picilányuk, aki 4 év körüli volt. A soför, akinek fizettek azért hogy áthozza öket a határon, kitette és sorsukra hagyta öket a forró sivatagban. A rendörség holtan találta a szülöket, mindkettönek harapásnyomok a nyakán, vér egy csepp sem, mindet kiszivta valami. A kislány pedig......egy bokorban gubbasztva, sokkos állapotban remegett. Maguk a rendörök is láttak valamit, de sötét volt, nem tudták leirni mi volt az. A kislányt visszaküldték mexikoba, a nagymamája neveli.(lehet hogy nem is szörny hanem arizonai határör:):) )


Akkor jobb ha nem járkálok egyedül a sivatagban azt hiszem....

SZOTÁR:
Két új szó került a szótáramba: HUBBY - azt jelenti férj. Sosem hallottam még, de a szótárban is benne van. Tegnap hallottam a kolleganömtöl. És egy másik szó ugyanettöl a hölgytöl: SLOB - ugyanazt jelenti mint a messy. Gondozatlan, kócos stb egyén. Biztos sokan tudják ezeket, én nem ismertem gondoltam leirom, hátha olvassa valaki aki szintén nem ismerte....

Kiderült, hogy a KIA autószalonban, ahonnan vettük a kocsit, ingyen lemossák az autót akárhányszor csak akarom. Ez tök jo mert a szalon nagyon közel van hozzánk..
Az olajcsere pedig (ha nem speckó az olaj) 8 $-ba kerül. :):) Nyolc, nem irtam el.....

2 megjegyzés:

  1. Chupacabrasról már sokszor hallottam, meg láttam róla (vagyis a legendájáról szóló) műsorokat. A mexikóiak tényleg hisznek benne és meg kell mondjam, hogy mivel egyetlen (általunk ismert) állat sem öl így....nos hát: mi van, ha tényleg létezik? Benne van... remélem, hogy nem fogunk összefutni vele :)
    Az autómosás és a 8 dolcsis olajcsere nagyon állat. :)

    VálaszTörlés
  2. Errő a lényről már én is hallottam, láttam műsort valamelyik adón.
    Viszont a 8 dolcsi, az nagyon komoly :-)

    derfel

    VálaszTörlés