Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. július 16., szombat

"Megéri" segiteni??-Vizumlottó

Hát ismét egy rossz tapasztalat...mostanában szinte mindennaposak....
Van egy család M.o.-n, erdélyiek....
Nyertek idén a vizumlottón, de senkijük nincs itt, megkerestek engem a weblapon, kérték, hogy segitsünk nekik. Adjunk cimet, stb. Egyböl belementünk, elküldtük nekik a cimünket, biztositottuk öket arról, hogy amiben csak tudunk, segitünk nekik ha itt lesznek is. Aztán kiderült, hogy volt ez a probléma a lottósorsolással, és érvénytelenitették az egészet. Most megtörtént az ujrasorsolás és a család ismét nyert. Közben egy kedves barátom szolt, hogy érdemes lenne megnéznem, hogyan beszél másokkal és az USA-ról egy forumon ez a személy, akinek mi segiteni akarunk. Visszaolvastam amit nem törölt az admin.....

Amikor a sráccal beszélgettem, panaszkodott hogy nincs senkijük itt, ezért kényszerült egy idegentöl segitséget kérni, és hálálkodott hogy milyen jo hogy segitünk, mert ök mennyire akarnak itt élni stb.....
Ezzel szemben a forumon az mellett hogy másokat fenyegetett és bunkózott olyanokkal akik segiteni szerettek volna, és azt hangoztatta hogy neki mennyi segitsége van itt az USA-ban, az irásai arról szóltak, hogy öt nem érdekli az egész, és pocskondiázta az USA-t, meg flegmázott hogy milyen hülyék hogy megint öt huzták ki...és majd még meggondolja hogy kijöjjön-e...pff...hát kinek van itt szüksége rá? Mi van? Azt hiszi az USA majd neki fog könyörögni hogy itt éljen? :):):):)

Nagyon bántott ez a dolog, mert beszélek olyanokkal akik minden évben probálkoznak kitartóan és tényleg itt akarnak élni, de nem nyernek. Egy ilyen pedig kétszer nyer egy évben??

Hát, megirtam neki, hogy ha ennyien vágynak arra hogy neki segitsenek, akkor kérje meg öket, mert minket elfelejthet. Ez volt az utolsó alkalom, hogy egy idegennek segiteni próbáltunk. Persze ha olyan nyer, akivel a forumon szoktam beszélgetni, az más.  :):)

Ilyen emberek vannak. És ilyen emberek kapnak "ajándékba" egy ilyen lehetöséget, hogy aztán bövüljön itt a bunkómagyar kör. (nem a magyarságra, hanem a magyarság egy tipusára értem a "bunkomagyar" kifejezést)

Mielött valaki azt irja ne foglalkozzak vele, szolok hogy nem teszem. :):) Csak meg akartam osztani veletek. Egyébként letojom. Nem is ismerem...mit gondolkozzak ezen...:)

JÓÓ HIIR!!
Régészeti terepmódszerek tárgyból jeles lettem!!! Ez az elsö jegyem!Remélem a többi is ilyen lesz majd!

17 megjegyzés:

  1. Gratula az eredményedhez !

    Várom a következő bejegyzésed ! :)

    Á.

    VálaszTörlés
  2. Egy kicsit önző leszek, de azért örülök, hogy a segítségnyújtástól nem zárkózol el teljesen :-) . Nem értem az ilyen embereket egyébként. Én is ismerek olyat, aki mindent megadna, hogy kihúzzák (beleértve persxe engem is :-)) egy ilyen meg rontja az esélyeket.

    Gratulálok az ötöshöz! Így tovább :-)! És Árpihoz hasonlóan várom a következő bejegyzésed.

    VálaszTörlés
  3. Ez igen. Rendes fickó lehet, ha neked kedves dolgokat írt, közben meg a hátad mögött meg így viselkedett mindenkivel.

    VálaszTörlés
  4. Zsolti
    hát....az elöbb már még meg is fenyegetett a hülyeségeivel ez az ember...már a röhögés jött rám olyanokat irt. :):):)

    Köszi a gratuláciokat! :):):)

    VálaszTörlés
  5. Szia Niki, gratulalok az otoshoz! Csak igy tovabb! (bar nem feltelek, mert ugyes vagy!) Ami pedig a tapasztalotodat illeti, jo, hogy megosztottad, mert ez is arra figyelmeztet, hogy bizony mar azt is meg kell nezni, kinek segitunk, mert sokan nem erdemlik meg!... :( En is biztos ugy reagaltam volna, mint Te, vagyis igyekeztem volna segiteni...

    Meg szerencse, hogy azert becsuszik melle idonkent a jo elmeny, es az a fontos! Szoval hajra, tovabbi sok otost meg! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen!
    Jó élmény szerencsére lényegesen több van mint rossz. :)
    Igen, jó ha tudják az itteni magyarok, hogy érdemes elöbb megismerni valakit, mielött bármilyen segitségnyujtásba ugranának...mármint nem azokra az itteni magyarokra gondolok akik mellett én fikás vagyok :):) Mint mondjuk Romesz. :):) Ö gondolom teljesen tisztában van ezekkel a dolgokkal. :) De az ujakra gondoltam, akik még nálam is ujabbak. :):) Az a kevés ember. :):)
    Mindegy. Lényeg hogy nem érdemes beleugrani semmi ilyesmibe.
    Tavaly is ezt tettük, de szerencsére nemhogy rossz, de a vártnál is sokkal jobb kifejlete lett a dolognak, lett két nagyszerü barátunk. Ez mindennél többet ér.

    VálaszTörlés
  7. :)))) hurrá-hurrá, gratulálunk!!! Megy ez és menni is fog!!! :))) Mindenből ilyen ügyes leszel, nyugi! :))
    Köszönjük megint a kedves szavakat, jól esik és mi is nagyon-nagyon várjuk már, hogy ott legyünk és együtt menjünk Veletek mindenfelé és elkezdjük az életünket és elválaszthatatlanok legyünk. :))Itthon nekünk sincs "sok" barátunk, mert úgy vagyunk vele, hogy legyen inkább 1-2 barát, de azok olyanok is legyenek - nos, Veletek bővült a kör 3-ra. :)))
    Az meg tényleg a sors fintora és érthetetlen fordulata, hogy egy ilyen embert kétszer is kihúztak...pedig nem is akar menni...fel a fejjel többiek, kitartás és pozitív gondolkozás - ez a nyerő! :)))

    VálaszTörlés
  8. Igen, szerencsere vannak meg jo tapasztalatok! :) En mar lassan 10 eve vagyok Olaszban, de a neten csak par honapja vagyok megtalalhato, ugyhogy ilyen teren ujnak szamitok, tapasztalatlan vagyok. Tutira beleugrottam volna en is... Ezert jo, hogy irtal rola, nekem mindenkeppen hasznos volt! Van aki szinte koveteli a segitseget... (itt is.) Van aki jelentkezik a zoldkartya lottora, de komolyan se veszi az egesznek a lenyeget... Pedig sokan mar evek ota probalkoznak es remenykednek. Nekik csokken az eselyuk minden ilyen komolytalan nyerovel, mert miert is ne oket huznak ki? Annak idejen engem sem huztak ki... Persze azota mar minden mas korulottem, Olaszorszagba kerultem, kezdek olaszosodni... szeretem oket. :) De azert Amerika meg mindig megdobogtatja a szivem es nem dobnam el a lehetoseget, ha hozzam csapodna... :) Jo hallani, hogy van, aki meg rendes, barmelyik oldalrol nezzuk is a dolgot: aki segitseget ker, vagy a ki segitseget ad... :)

    VálaszTörlés
  9. Csilla
    Köszi, a matekban már messziröl sem vagyok ilyen biztos...:):) NAGYON VÁRUNK MÁR!!!!Vágom a centit! :):)

    Erika
    ki vagy már linkelve a weblapon (AM)? mindjárt megnézem. meg elolvasom a blogodat is. :) Sajnos csak egyszer jutottam el Olaszba és csak nagyon északra, de nagyon tetszett. Van egy olasz kolleganöm, ö már itt nött fel de a szölei olaszok és ö is beszéli. De egyáltalán nem néz ki olasznak. :):)

    VálaszTörlés
  10. Jaaj hát persze hogy ki vagy téve és olvastalak is már. :):):)

    VálaszTörlés
  11. en anno megnyertem a zoldkartya lottot :-) elso probalkozas volt... azota kint elek. nyolc eve volt.

    VálaszTörlés
  12. És meg is érdemelted...nah azért csak van ilyen is. De jó! Gratu!!

    VálaszTörlés
  13. Szia Niki, en is megtalaltam a modjat, hogy rakjam ki a linkedet (az Arizona magyarul-t) kicsit mutatosabban! :)

    Ami az olaszokat illeti, itt, Genovaban rengeteg a szoke, vilagos boru es kek szemu, mi tobb, magas olasz (pl. anyosom)! Pedig en egy csomo apro emberkere szamitottam, sotet borrel, fekete hajjal es szemekkel! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Congratula az 5-öshöz, vagy A-hoz? Ott hogy osztályozzák az eredményt?
    Azt szeretném kérdezni, hogy mi volt a probléma a DV sorsoláson és mikor volt az új sorsolás? Én nemrég néztem az eredményt, sajnos nem nyertünk, lehet, hogy reménykedhetünk még, hátha azóta kisorsoltak mégis?
    Köszi! Jani

    VálaszTörlés
  15. Szia Jani! Köszi! A-t kaptam. :)
    A vizumlotto sorsoláson az volt a gond állitolag, hogy a gép csupán az elsö 1-2 napon jelentkezettek közül sorsolt, a többiek eleve benne sem voltak a sorsolásban. Juli 15.-én volt az ujrasorsolás. :) Ird majd meg az eredményt! :) Sok sikert!

    VálaszTörlés
  16. Gratulálok az A-hoz, tudtam én, hogy menni fog!!! :)

    VálaszTörlés