Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. július 18., hétfő

Megint homokvihar....

Eddig egysem miota itt élünk, most egymás után 3 is.....de ebböl a harmadikbol is csak egy kis szélfujást, sárgás-szürke égboltot és homokot kaptunk a szemünkbe és a kocsira egy 2miliset kb 1 perc alatt.....csak addig voltam kint amig a kocsival beálltama garázsba és percekig köhögtem és a szememet dörzsöltem.....pedig tényleg nem durva ahhoz képest ami a város többi részén volt az elsö 2 alkalommal. Készitettem egy videot a ház elött, hát nem adja át annyira jol, de azért látszik hogy nincs veröfényes napsütés.:):):)
Az egész pár percig tartott. Már nagyjábol tiszta az ég és a szél is alábbhagyott. ....hát, jobb mint egy hóvihar szétfagyott utakkal északon. :):):):):)


Ezt a vihar után készitettem:

Ezt pedig megint pár perccel késöbb a nyugati oldalon:


Ezt a multkorirol találtam, UFO-t láttak a viharban...hát....azért érdekes hogy mindig a viharban látják...nem lehet hogy valami vihar által okozott jelenség, mindenféle földönkivüli zöld emberkék nélkül? :):):)


Söt...ha jobban megnézzük a felvételt, mindkét "UFO"-nál van egy-két pillanat amikor látszik a szárnyuk....szerintem simán repülögépek......:):):) Ez olyan mint a multkor amikor egy rakás ember betelefonált hogy ufokat látnak éjjel, közben a katonaság tartott ejtöernyös gyakorlatot. :):):):)

És pár fotó amit 30 mérfölddel arrébb Anett barátnöm fotozott ugyanekkor:

Ropog a homok a fogam alatt :):):):):)

1 megjegyzés:

  1. nagyon jok a kepek, de a homokvihar eleg felelmetes. jo hogy titeket csak a sze'le ert el.

    ja, es szep kornyeken laktok :-)

    VálaszTörlés