Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. július 20., szerda

College-placement test

Remek...majd egy éve görcsölök ezen, mert annyira hülye vagyok matekból, hogy nem mertem megprobálni megirni a placement testet az iskolában, vagy száz embert kérdeztem rola, mindenki csak azzal jött, hogy vegyem meg online az ALEKS nevü programot és azzal készüljek fel, meg évente kétszer (3-szor?) probálkozhatok.... bla bla, enélkül nem vehetem fel a többi class-t.

Most levelezek egy online tanácsadóval, mondom neki mi a bajom, hogy matek class-ra szeretnék jelentkezni ami felkészit a placement test-re, erre azt mondja nekem, hogy akármilyen rosszul irom meg a testet, nem gond, mert semmi jelentösége nincs abból a szempontbol hogy továbbtanulhatok-e vagy sem, csak egy szintfelmérö hogy tudják melyik matek illetve angol osztályba tegyenek be.....pffff......

Kiváncsi lennék rá, hogy ezt miért nem mondta senki abbol a száz emberböl, tanácsadóból meg tanárból, akivel eddig beszéltem. Mind azt mondta meg kell feleljek a minimum követelménynek meg csak az ALEKS-ot hajtogatta hogy azt vegyem meg....itt is az üzlet???? Hogy VEGYEM MEG??? És akkor mi a minimum szint? hogy tudjam 1+1 mennyi? Hát ez röhely....

Nagyon jo. Jövöhéten bemegyek és megirom azt a nagy hires tesztet....

Anettal matekoztunk valamelyik nap és épp azon gondolkoztunk, hogy egy matek példára 1 percet adnak, de olyan feladatok, hogy nekünk egy percnél az is tovább tart, amig elolvassuk magát a feladatot. Felmerült bennünk a kérdés, hogy azok, akik nem tudják 1 méter hány centiméter, hogyan feleltek meg egy ilyen teszten....hát igy....hogy mindegy milyen eredményed van.... és az a legjobb, hogy a saját osztálytársaim sem mondták el nekem mire számitsak. Tegnap elött is beszéltem az egyikkel, mondtam mennyire félek a matektol és nem nyögte ki hogy te hülye nincs mitöl félned...köszi.

Na mindegy, mostmár ezt is tudom....az angollal pedig nem hiszem hogy annyira szöröznének, mivel egy class-t már elvégeztem jelessel..gondolják hogy akkor annyira béna nem vagyok. :):):)

Mostanában nagyon nulla a koncentrácioképességem, gondoltam hogy a melegtöl, bár eddig nem volt ilyen bajom. Megmértem a vérnyomásomat, 84/44. :):):):):) Lehet hogy ezért? Hehe...

Szóval kivánjátok nekem a jövöhétre hogy tudjak irni valamit a matek tesztlapra :)):):):):) Bár remélem ixelgetös lesz mint az ALEKS programban van, mert az ugy csak könnyebb ha nem tudom is van esélyem rá hogy véletlenül a helyes megoldást ixelem be. :):):)

5 megjegyzés:

  1. Menni fog, nyugi. Kicsit azért gyakorolgass, csak a magabiztosság kedvéért. Az a vérnyomás meg szörnyen alacsony. Iszol rendesen?:-)
    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert a vizsgára, bár gondolom azért csak írsz még addig :-). Jah és, hogy képzett legyél matekból, egy gyors segítséget is adok, nehogy már csak azt tud, hogy 1+1 az mennyi :-). Vigyázz a 2+2=? kérdéssel, mert jobb ha tudod, hogy az néha 5 is lehet! Ezt meg is énekelték, szal tuti igaz :-D

    VálaszTörlés
  3. Köszi, köszi...
    keveset iszom, bár probálom mmagambaeröszakolni a folyadékot. :)

    VálaszTörlés
  4. ugyi leszel majd meglatod. de azert tegnyleg gyakorold. mar csak azert is hogy minel hamarabb el tudd majd olvasni a kerdest es idot takarits meg vele...

    orsi

    VálaszTörlés
  5. Nyugi, menni fog a matek! ha tudod 1+1 mennyi, menni fog az 1-1 is, mig az osztalytarsaidnak mar nem is olyan biztos! :) nekik ez mar a becsapos feladat koze fog tartozni es akkor meg csak nem is viccelek! :)

    VálaszTörlés